Tagit spruta

Godeftermiddag :)
Varit hos Daniel i helgen, bjöd han på middag på en restaurang för han fyllde år förra helgen, det var as gott! :D
SKa egentligen jobba idag men mådde inte jätte bra igår och när jag vaknade imose så stannade hemma, mamma skulle boka tid för mig för att ta livmoderhalscancer sprutan så fick tid redan idag halv 4 så har precis kommit hem :p Det gjorde inte ont bara stack till lite och kändes lite obehagliget men inte så farligt ändå :p Man ska ta 3 st på ett år så ska ta min andra i maj sen den sista i november :p lång väntan men värt det :)
Undra om jag kommer kunna jobba imorgon med min arm, man får ganska ont i armen efter sprutor men får göra mitt bästa xD
Ska strax äta lite middag, ha en bra kväll! :)(L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0