31 februari.

Idag är det måndag och jag slutade 14:35 sen följde jag med Ludwig hem och kom hem halv 8 ungefär :)
Just nu kollar jag på tv men passade på att blogga för har inte gjort det idag :D
Nu ska jag kolla min fb sen ska jag sätta mig i soffan igen ;) Puss (L)

Imorgon är det den 1 februari och precis 1 vecka till Ludwig fyller år idag ;)

30 Januari.

Har kommit ut ur duschen och äter glass nu & lyssnar på: Katy Perry - teenage dream.
Imorgon är det skola igen och jag pallar seriöst inte det, är inte alls på humör :s
men iaf.. nu ska jag fortsätta göra det jag gör och sen gå & lägga mig. Puss (L)

Ny profil bild på fb.

Hade tänkt se film men det blev aldrig så ;p fastnade vid datan men vet inte hur :o ajja.. det behövs ju inte.
När jag & jessi gick runt i Ystad så handlade vi smörpopcorn, svin gott men dom är redan uppätna ;)
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och nyss var min hund här inne och snudde godis av mig XD sen smög hon ut ;p så söt hon är!

Min nya profil bild på fb. Rätt cool blev den!


Ystad idag.

Vaknade kl 9:00 sen gick jag & duschade och fixa mig.
Det blev inte Malmö idag, det blev Ystad istället :) Mamma & pappa körde oss in för dom skulle handla lite på olika ställen så dom släppte av oss vid gågatan, vi gick lite i affärer och jag köpte present till Ludwig och hoppas han blir glad :)
Sen när vi var klara så hämtade dom oss och vi åkte hem ;D
Så nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra ;p Ludwig fyller år om 9 dagar har jag räknat ut och då ska jag följa med han efter skolan :) sen 1 vecka efter är det alla hjärtans dag, jag vet vad jag vill köpa till Ludwig men har jag pengar till de? :o bra fråga XD
Puss (L)

Fredag idag.

Har kommit hem från Ludwig och åt nyss pizza :D mums!
Idag är det fredag och slutade 11:40, fick vänta ungefär 1 timme på Ludwig sen stack vi hem till han :)
Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska strax ta lite godis & sätta på en film :) får se vilken det blir.
Nu ska jag kolla igenom lite sidor sen kan jag göra det ;) Ha en bra fredag alla! Puss (L)

Flumm bild.

Har nyss kommit ut från duschen och sitter & dricker oboy o äter Twix! :D mums!
Gick till halv 4 idag och kom hem halv 5, Har skrivit klart mitt SO arbete så det ska lämnas in imorgon :) skit skönt att det är gjort!
Imorgon är det fredag och går till 11:40 som alltid :D bara 2 lektioner, jag älskar fredagar asså! XD Ska kanske vara med Ludwig men han slutar inte fråns 13:40 så det blir 2 timmars väntan, får se om jag hänger med han hem :) annars hämtar mamma mig direkt efter jag slutat.
På lördag ska jag till Malmö för att handla present till Ludwig för han fyller år om typ 2-3 veckor :) sen på söndag ska vi kanske på bio! Det blir förmodligen: Love and other drugs. Den verkar skit bra :)

Hahah flumm bild jag tog imorse ;p Bjuder :D(L)

Cha cha bloggen!

Cha cha bloggen! Sarah sa att jag skulle skriva de :D iaf.. Nu sitter jag här & lyssnar på musik, ska strax in och kolla på sf bio hemsida för ska nog kolla bio med Ludwig någon dag :) Det var dö längesen vi gjorde det så nu får det bli av! :p
Sen kl 20:00 ska jag & mamma skriva mitt SO arbete som jag har tills imorgon men ska lämna in det på fredag för jag kan inte skriva hela arbetet idag :o alldeles för mkt XD
Så nu ska jag in på deras hemsida ;)
Älska låten Pink - fucking perfect! (L)

Godmorgon.

Sitter nu och väntar på att mamma ska köra mig till skolan, jag har sovmorgon idag s börjar senare ;) har inget att göra nu så passade på att blogga :)
Idag slutar jag typ halv 3 men har bara 4 lektioner :p
Vi ska köra om 5 min ungefär så får avsluta här men ska kolla en annan sak också på internet ;)
Skriver när jag kommer hem! (L)

Nya regler i skolan.

Har kommit hem från Ludwig och sitter nu här & äter chokald! :D mumsigt!
Imorgon är det onsdag och det gamla vanliga händer, inte kul ju :o
Vi har nya regler på vår skola, asså palla :s Innan fick vi ha med jackan in i klassrummet men inte ha dom på oss men nu får vi inte ens ha med dom in :s för att det kan börja brinna fortare eller något sånt shit! asså vafan?! XD Men vi får tugga tuggummi, ha mössa & keeps på oss! fast jag inte använder det ;p Hellre dom gamla reglerna än dessa XD Vill ju ha min jacka :( </3
Nää nu ska jag lyssna på musik :) Puss (L)

Bild sen höstas på mig & kuddwig "Ludwig" :D(L)


Stannade hemma från skolan idag.

Har nyss kommit ut ur duschen och lyssnar på musik :)
Imorse hade jag ont i huvudet så jag stannade hemma men imorgon ska jag gå :D Istället för skolan så har jag rivit tapet med mamma & tobbe för vi ska renovera ett rum ;p annars har jag inte gjort så mycket.
Puss puss (L)

äääälska choklad!

Har nyss kommit hem från Ludwig och har varit där hela dagen :) mys!
Nu gör jag inte så mycket, ska strax ta lite choklad som jag äääälskar!! :D(L)
Sen vet jag inte vad jag ska göra XD men iaf.. ;p ha det bra! :)(L)

Älska denna bilden asså ! XD



Trodde vi hade bytat stjärntecken.

En kompis hade lagt ut på fb att vi har bytat stjärnteckan så jag blev skit rädd! :o jag vill vara kräfta och inte tvilling som jag skulle varit. Så var tvungen att gå in på aftonbladet och kolla, fick fråga mamma för jag inte fattade ett skit och hon sa att det inte var ändrat men det var en man som trodde det skulle varit så eller något sånt :s

Såhär ser den ut!


Mycket kan hända på så kort tid.

Har kommit hem från skolan & gör inte så mycket nu ;p
Men vilken dag.. Det började brinna på skolan idag, jag och Elin fattade ingenting först, vi hade håltimme och var ute så skulle vi gå tillbaka till skolan så kommer 2 brankår bilar som skjuter och sen hör vi brandalarmet i skolan. Vi kommer till skolan och frågar om det bara är ett test eller om det är på riktigt, och ja de var på riktigt så vi fick gå till fotbollsplanen där hela skolan står och sen får vi gå in igen ;p
Sen var det "slagge" eller inte slagge men bråk mellan en i 8 an och 1 i min klass men 2 st andra från min klass hjälpte han, Killen i 8 an bara hoppade på han i min klass :s sjukt.. drog han i håret och slängde ner han på marken. asså vafan! XD Sen dom andra 2 i min klass tar stryptag på han och sparkar och slår han för att han ska släppa men han vägrar :s sen kommer lärarna så släpper han.
Jag gick i skolan i 2 ½ timme men ändå kan så mycket hända! ;p

20 Januari.

Har duschat och sitter med ansiktsmask & dricker oboy! :D svin gott!
Vi ska beställa såna kläder man får när man slutar 9 an i klassen :) Jag ska ha sån huddtröja & mjukisbyxor, fast jag vet inte vad jag ska skriva på mina mjukisbyxor på röven :o Måste bestämma mig typ nu, det är så svårt! :( Jag har tänkt på: Vad gloru på? eller bara fiiah. hmm..?

Har nyss ätit en skål med popcorn!

Har nyss ätit en skål med popcorn som var svingott men för mycket salt i! :p
Ska hoppa in i duschen och sen ska jag ha ansiktsmask :)
Skriver mera senare! :D(L)

Halloj!

Halloj!
Slutade halv 2 idag så mamma hämtade mig efter skolan :) Gjorde pannkakor innan och har ätit 2 st ^^ svin goa!
Just nu lyssnar jag på musik och gör inte så mycket annat x)
Funderar på om jag ska sätta mig vid tvn för här finns inget kul :o
Puss(L)

Har kommit hem från skolan.

Har kommit hem från skolan & ska strax käka köttfärssås med spaghetti! :D mums!
Sen får jag kolla igenom matten som jag har förhör på imorgon och ska förmodligen skriva min Svenska uppgift idag eller imorgon som jag har till fredag men kan lika bra göra den idag så är det gjort ;)
Imorgon slutar jag halv 2 och ska fråga om mamma kan hämta mig i skolan, annars måste jag vänta i 1 timme & 15 min :o vill jag inte ;p
Puss (L)

Bilden är 2år gammal!


Har precis kommit ut ur duschen.

Har precis kommit ut ur duschen och ska strax logga igen :p
Har varit i skolan och sen följde jag med Ludwig hem.
Imorgon har jag & Elin sovmorgon så ska fråga mamma om hon kan skjutsa oss för vi börjar 09:40 :D skit skönt!
Puss(L)

Följde med Ludwig efter skolan idag.

Har kommit hem från skolan & Ludwig, följde alltså med han efter skolan :) mycket trevligt! :D
Nu sitter jag och lyssnar på musik som vanligt :p Ska förmodligen med Ludwig hem imorgon igen :) Han hade handlat godis, chips & gjort popcorn och fick en after dark tårta när jag kom XD haha så gulligt :)

17 Januari

Sitter i skolan vid datan för jag har håltimme nu :) Lyssnar på musik med kompisarna & kollar runt lite ;)
Inget speciellt händer denna veckan, i helgen ska jag förmodligen handla present till Ludwig :p
Nu väntar man bara på att lektionen ska börja men den börjar inte fråns 10 i ;) så skönt! (L)

Skola imorgon.

Första inlägget idag.
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att färgat mitt hår i samma färg som innan och duschade nyss :)
Så nu ska jag kolla lite grejor sen ska jag nog sova :D Skola imorgon :( men bara några veckor kvar sen är det lov igen :p
Puss (L)

Kläderna jag handlade igår.

Kläderna jag handlade igår :)

Köpt på mitticity, den ser lite konstig ut men den är jätte fin på.
Rea så den kostade 150 kr annars kostar den över 200!


BH 149 kr tror jag


Linne för 129 kr.



Rea så den kostade 100 kr.

Ni behöver inte läsa men en dag i Ystad med Elin.

Kom hem från Ystad nyss och sitter här & äter godis och dricker coca! :)
Fyfan vilken dag asså!
Började dagen i skolan och slutade innan 1 för vi hade ingen engelska, vet inte varför :s
Så vi gick till Mitticity för att handla ett linne som var skit snyggt och Elin handlade lika dant :)
Vi gick till tåget men missade det så vi gick till ett Café och köpte kaka & satt och åt det :) Sen hoppade vi på tåget när det kom.
Vi kom till Ystad och gick till Max för att gå på toa XD sen gick vi in på H&M, jag handlade 1 linne till, en BH och en skjorta. Vi gick till JC, chrisspa och in på hemmakväll så jag handlade en energi dricka och Elin handlade en film :)
När vi var klara så gick vi in på Max och beställde mat ;p SJÄLVKLART ser vi 2 fjortisar som glor hela tiden, viskar och sånt :s Dom såg jävligt roliga ut så vi skratta bara åt dom ;p kan INTE hjälpas!
Sen går vi till H&M igen för att Elin skulle handla mer saker, sen går vi in på max igen för att handla en lyxmousse men fick milk shake XD haha ja det dög de med :) Såklart så sitter fjortisarna kvar men dom blev fler och fler :s Dom blev från 2 till 6 st fjortisar. Den ena fjortisen skriker ut ur hela Max och frågar om vi vill något XD Elin svarar: Ni är så fula. HAHAHAH Sen några minuter senare så kommer dom fram och kaxar emot :s Dom frågar hur gamla vi var och Elin sa att vi var 17 år och dom trodde på det :p så jävla kul!
Vi var tvugna att gå mot tåget för vi hade bara 10 min kvar ungefär. När vi börjat gå en bit så följer 2 fjortisar efter och skriker och sånt :s Vi stannar mitt i allt och hon ena låtsas snacka i tele för att dom också skulle stanna. så vi gick om dom och dom fortsätter följa efter oss. Sen kommer alla och bara springer efter :s hur moget är det igentligen?! Dom skriker typ att vi ska stanna och sen börjar dom sparka och dra bak Elin :s Hon ena håller fast i Elin och hon säger: Du bråkar med helt fel person. och det stämmer :o Elin hade lätt kunnat slå dom, så hon tjejen bara släpper Elin :p så feg!  Vi börjar gå och dom fortsätter skrika, vi trycker biljett och dom frågar hela tiden var vi bor men de kan dom skita i! Sen hoppar vi på tåget och sätter oss i tysta kuppén men såklart kommer dom in och ska börja skrika där, dom skämmer bara ut sig seriöst! Sen ska dom spotta men missar, Elin tar fast i hon andra och spottar henne i bakhuvudet XD
fyfan vilken dag & fjortisar kan bara gå & dö för dom har fan inget liv!

Visar imorgon vad jag har köpt idag :) tack för mig!

Sitter i datasalen med Elin.

Sitter i skolan med Elin i datasalen för vi har håltimme nu när dom flesta i klassen har matte :D
Har bara haft Svenska & jag satt och skrev hela lektionen om ett arbete som ska vara inne nästa vecka så jag var duktig :D
Har 2 lektioner kvar. No som börjar runt 11 sen Engelska i slutat till kl 1 sen tar vi tåget till Ystad som ska bli kul :)
Puss (L)

Ystad imorgon med Elin.

Sitter vid datorn och lyssnar på Elvis - in the ghetto. Jag gillar inte Elvis men den låten gillar jag :D
Annars mår jag som vanligt och gör det vanliga :p
Imorgon är det fredag och jag & Elin ska in till Ystad efter skolan :) ska försöka skippa engelskan så vi kommer dit tidigare xD Vi ska shoppa och äta på Max!! ;) hihi..
Om 1 halv år ungefär fyller jag 16 år och Ludwig fyller 16 om typ 3 veckor eller något! :O fusk :p Men han är bara 5 månader äldre och det är inte mycket ;)

Sjukt gammal bild på mig sen sommaren 2009 när jag var blond!


Om 1 månad börjar vi med Nationella prov.

Sitter nu & lyssnar på musik :)
Imorgon är det torsdag men min hjärna har trott att det har varit torsdag hela dagen idag fast det är onsdag XD sjukt..
Om 1 månad börjar vi med nationella prov i Svenska och det är vår första :( inte alls kul!! kommer verkligen inte klara det alls inte i något ämne känns det som. men det måst göras.
Puss (L)

Slutade halv 2 idag.

Har kommit hem från skolan och sitter & kollar på jims värld :)
Slutade halv 2 men skulle slutat halv 3 men hade ingen tyska så mamma hämtade mig och Elin så vi kom hem tidigare :D
Puss (L)

sitter i skolan.

Sitter i skolan vid datorerna med kompisarna & nördar fb ;p som vanligt :D Och bloggen ;)
Jag vet inte när jag börjar men det vet säkert någon annan ;)
Puss (L)

Imorgon börjar jag skolan.

Imorgon börjar jag skolan och känner inte alls för det XD Och har ingen aning när jag slutar men gissar på typ 3 :p
Just nu gör jag ingenting, bara musik som vanligt :D hihi..
Jag har sååå mycket att skriva om ;D elr nooot.

Tittar på Stuart little.

Just nu sitter jag och tittar på Stuart Little som jag älskade när jag var liten :p
Annars har jag inte gjort något idag :p
Imorgon blir det att sitta hemma igen sen på tidag börjar jag skolan :)

Första inlägget idag.

Första inlägget idag.
Om 5 min börjar en film som jag har glömt namnet på men jag ska se den :D Vet inte om jag har sätt den innan men ska iallafall se den XD haha..
Så nu ska jag ta lite choklad & läsk och hoppa ner i soffan! :D Puss(L)

Let´s dance

Första avsnittet av Let´s dance iår och jag kollar på det för jag inte har något annat att göra XD haha men första avsnittet är ofta roligt för då dansar ingen bra ;p
Nu börjar det igen :D (L)


Dåligt bloggande.

Dåligt bloggande dom senaste dagarna men har inte haft något att blogga om för jag har inte gjort något, bara suttit hemma och glott. svin tråkigt är det verkligen. Skulle varit med Ludwig idag men det blev inte för då skulle jag åkt hem halv 5 så det var inte lönt så vi får vara på måndag så kan vi leka längre då :)
Har nyss ätit middag, det blev bakpotatis & kött :D gott!
Ikväll blir det nog mycket film för det är många som går idag & det gillas! :)
Om 3 dagar börjar jag skolan och det gillas INTE! :( palla alla läxor och nytt shema! skit jobbigt med det, det kommer säkert bli sämre än förra året.
Puss (L)

Börjar skolan nästa vecka.

Idag har jag inte gjort ett skit som vanligt :p och imorgon ska jag inte göra något iheller :D haha..
känner för att åka in till Malmö eller något men har inga penger. hmm..
Men snart börjar skolan igen på tisdag nästa vecka, ska bli skönt att ha något att göra men annars suger skolan XD
Ska strax se ett program på tv på 5 an så puss (L)

Hemma från Ludwig.

Hemma från Ludwig och har nyss ätit middag :)
Nu gör jag inte så mycket, sitter här och slappar ;) hihi nej men.. mamma, jessi & tobbe var på bo-ohlsson idag så jessi köpte hårfärg till mig :D behöver för jag har redan fått utväxt! :o men ska inte färga det än, får vänta lite :p
Måste åka in till Malmö någon dag nästa vecka för att handla present till Ludwig för han fyller år i februari :o får inte glömma det och jag som inte har några pengar :p får låna av mamma sålänge :D men detta får bli ett kort inlägg till. Puss (L)


Imorgon ska jag vara med Ludwig.

har inte gjort något idag alls :p men jaa.. imorgon ska jag iallafall vara med Ludwig :)
Har precis ätit upp en skål popcorn som tog mig 3 timmar att äta XD
men iaf.. har inget att göra så ska strax gå & lägga mig :)
Puss (L)

Godmorgon!

Godmorgon :)
Jag ska inte till Ludwig idag för han mådde inte bra så åker kanske till han imorgon om det inte blir dåligt väder.
Så idag ska jag bara sitta hemma och inte göra så mycket :p
Har inte så mycket att skriva så det får bli ett kort inlägg. (L)

Har varit hos farmor idag.

Har varit hos farmor idag men har kommit hem nu så sitter här nu :)
Jag och min syster fick varsitt armband i julklapp av henne som vi fick idag för vi träffade inte henne på julafton :p
Imorgon ska jag nog vara med Ludwig så åker tidigt på dagen :)
Nu ska jag kolla runt lite sen ska vi käka middag som vi inte gjort än, puss(L)

Nu är det 2011!

Nu är det 2011 så jävla skönt! 2010 värsta året någonsin men iaf hoppas detta blir de bästa :)
Idag är det 1 januari och jag ska inte göra ett skit idag men imorgon ska jag förmodligen med till min farmor och bara hälsa på, har inget annat att göra så får väl följa med dit.
Nicole ringde mig igår kväll och sa gott nytt år :D blev iaf glad för de :) (L)

Gott nytt år på er!

Gott nytt år på er alla! :)(L)

RSS 2.0