Nyår på lördag

Torsdag idag redan, har varit ledig i 1 vecka redan, de har gått redigt fort :o men man börjar inte från 9 januari fast de går väl fort de med :P
På lördag är det nyår då blir de att kolla på raketer och sen ska jessica och tobbe smälla rätt många så ska kolla på det :) men det ska bli härligt med ett nytt år, detta året har inte varit mitt bästa så hoppas på mer glädje i 2012 :)





Malmö idag

Kom hem för en liten stund sen, har varit på entré i Malmö hela dagen med en kompis, vi har inte gjort så mycket men har man inget bättre för sig så kan man ju bara umgås och glida runt :D
Det kom fram en 13 åring till oss när vi satt ner, han började babbla om en massa saker och sen smekte mig på kinden? xD wtf? sa att jag var snygg och frågade om jag var singel, hel konstig var han. Sen kunde han knappt gå där ifrån. Ush!
ajja ska dricka min coca och bara ta det lugnt nu :D(L)

Ystad idag

Kom nyss hem från Ystad, var ock handlade lite med mamma och pappa.
Själv handlade jag 3 tröjor, 1 bh, 5 filmer och hårfärg :) behövdes dock! :d
Sen åkte vi till rusta så jag köpte ny lampa till mitt rum och de blev lite små saker med :P
yes nu blir de att ta det lugnt så kanske man åker in till stan imorgon med en kompis ;)(L)

Julafton igår

Tog nyss en runda med Gibson så sitter här och värmer mig nu :D
Igår var det julafton och jag fick bla: 400 kr på H&M av min bror sen 500 kr på samma ställe av mamma och pappa så 900 kr sammanlagt, inte dåligt ;) sen fick jag ett nytt tangentbord till datan och ny mus, tangentbordet är as snyggt och skit mysigt att skriva på :D wiie! sen musen är vit och rosa, rosa är ju för gulligt men de passar till mina högtalar för dom är också rosa :D hihi.. fick massa godis, mysiga inneskor som också är lite rosa, och en jätte mysig morgonrock, sen lite små saker med :)
Jag är nöjd med mina julklappar, nödvändiga saker i alla fall! :)(L)

Julafton

Julafton idag och själv ska jag fira det hemma hos mina kusiner i Malmö :)
Har lånat en klänning av Jessica, men kan inte ladda upp bild och visa för det laddar.. bara :s
ajja, ska pynta lilla gibson också :D ska snurra runt lite glitter i hans halsband så han också blir lite fin :) fick mycket chokela nu på morgonen som jag ska äta lite av nu :D Mums!! (L)

Godjul!

Godjul allesammans! :)



Första dagen på jullovet!

Torsdag idag och första dagen på jullovet! :)
Började med att bli väckt av att telefonen ringde, så vaknade jätte skönt jag menar! hoppade in i duschen då för jag inte kunde somna om, dansade med jessica på hennes nya spel som man dansar som går rätt mycket på MTV, vi tog några danser och de var kul för jag älskar att dansa så :D sen fixade jag mig och cyklade till tåget, kom ungefär 1 min innan tåget kom så hann med precis xd tur :p åkte till en kompis och har varit där hela dagen idag. Så så spännderade jag min första dag på jullovet ;)
Ska nog sätta på en film och luta mig tillbaka, godkväll! :)(L)

JULLOV!

Är redan hemma från skolan och de är skit skönt :) jullov nu! :D
Började dagen med att samlas i aulan, det blev sång och rektorn snackade lite sen gick vi till klassrummet och såg en skit töntig film om små tomtar som varade i 40 min typ :p sen skulle vi dansa fast det skippade jag så kollade bara på, sen sprang dom runt hela skolan och sjöng, så pinsamt :s
Ska strax äta makaroner :d hihi, sen gå en runda med Gibson :D haajj ;***

Jullov imorgon

Tisdag idag men känns som måndag för jag var ledig igår :)
Har inte haft en ända lektion vanlig idag. På morgonen skrev vi hur det har varit i kusen vi hade på morgonen sen slapp vi NO för det var typ bara 19 grader i klassrummet så hon sa att vi skulle skita i lektionen så hade rast ityp 3 timmar eller något, slapp min lektion där efter för vi hade inget att göra sen kollade vi på film och drack saft & åt kakor som hon hade bakat, trevlig dag jag menar! xD Imorgon slutar jag 11 så det är skönt! :)
Sen är det JULLOV!! :D äntligen! :') (L)



Slut med lucian nu

Kom nyss hem. Har uppträtt för sista gången med lucian, riktigt skönt :)
Efter lucian lämnade vi nattlinnet, stora jackan och allt annat och sen åkte vi till Saras och åt där, det var as mycket på tallriken så jag åt inte ens hälften, men typ ingen åt upp men vi hade de trevligt :)
Vi fick godis, och en liten sak av dom vi uppträdde för. mums :d
Är mätt och belåten nu ;)

Malmö idag

Söndag idag, kom hem nästan nyss. Har varit i Malmö hela dagen med en hampus, en kompis. Vi har sprungit runt öööverallt :d har man tråkigt så har man :D så är rätt trött nu xD
Hade tänkt att sätta på en film nu och bara ta det lugnt :) hihi..
är ledig imorgon dessutom, så skönt! godkväll! (L)



Jullov på onsdag

Fredag idag och nu är det helg! :)
Imorgon blir det lucia på ett ställe, har as ont i halsen så kommer inte orka sjunga och jag & Elin sjuinger själva så det kommer inte gå bra känns det som :o
Idag hade jag inga lektioner för volly boll turnering :) jag var inte med men slapp tipsrunda, vi kollade först lite på vollybollen sen fick vi ett papper som där var frågor på så vi gick till skolan och satt oss vid datan och letade sen vart det klart :) När vi var klara så åt vi middag sen kollade vi klart på vollybollen, vår klass vann över alla andra klasser, andra 1 an och både klasserna i 2 an sen 3 orna :p Dom mötte lärarna också men då förlora dom men de fick nog en pokal ändå :P
Efter skolan åkte jag och Elin & hennes lillasyster till Malmö, de handlade lite men inte jag, eller jag handlade på donken :D mums! :) hihi..
Ledig på måndag dock, riktigt skönt sen jullov på onsdag! wiie :)(L)

Jullov nästa vecka!

Hade inga vanliga lektioner igår och inte idag heller, min ena lärare var sjuk så vi slapp både engelska och svenska, åt godis på min sista lektion som det bjöds på :) fick dessutom sluta tidigare! inte helt fel :P imorgon inga lektioner alls för BF ska ha volly boll turnering men jag ska inte vara med så vi som inte ska vara med ska typ gå någon tipsrunda, sen efter skolan åker jag och Elin till Malmö :)
Härligt vecka och nästa vecka på onsdag är det jullov!! gaah så härligt :D(L)

Rasmus Seebach - til dig

Ska sjunga på johannamuseet idag klockan 7 med lucian, lucian är slut nästa vecka på måndag, det blir ett hemligt uppdrag nu på lördag och sen på måndag sista gången vi sjunger ska vi ut och äta middag på Saras, bara vi tjejer så det ska bli skoj! :)
Lägger in en skön låt med Rasmus Seebach :)(L)





Börjar 1

Är inte i skolan än :d börjar ju inte från 1, ska till skolan för att lyssna på massa människor som pratar om massa skit bara? till halv 4 -.- jobbigt? ohyes!
Fick en skön sovmorgon så är inte alls trött som ja var igår, orkade inte vara uppe alls länge för ögonen bara hängde :o Ska strax gå och fixa mig för åker om 1 timme ungefär ;)
Försöker lägga upp en bild men de bara laddar.. laddar.. så skiter i de, bli inte för ledsna :)

Luciadag

Tisdag idag och luciadagen dessutom :)
Var ledig från skolan idag för vi lussade med luciatåget :d på 14 ställen :p gick upp 5 på morgonen, blev hämtad 6 och sen lussade vi i 12 timmar xd så riktigt jävla trött är jag, fyfan xd men börjar inte från 1 imorgon så har lång sovmorgon, annars hade jag sovit nu kan jag säga xD
Killarna på lantan var helt störda :p visslade när vi kom in och dom började klappa mitt i allt? :p xd
Jaja det ska bli skönt med sovmorgon i alla fall! :)(L)


Ledig imorgon från skolan

Hemma och har ätit middag nu.
Vanliga lektioner idag och snackade med min mentor om att vi ska vara lediga imorgon, han sa nej till de för att jag har F varning i ett ämne? wtf? han är helt störd :s jag måste vara ledig imorgon pga lucian så mamma får sjukanmäla mig annars får jag frånvaro.
Ska bli lite kul imorgon faktiskt, tror jag och hoppas jag på :D måste upp 5 på morgonen, dom hämtar oss hemma hos oss och klockan 6 ska dom vara hemma hos mig & Elin och hennes syster.
yesyes.. roligast kommer bli lantan bland alla killar :D(L)

Lucia idag

Duschade nyss och innan det kom jag hem :)
Vi har sjungit på 3 ställen idag, 3 gånger på de första stället, efteråt fick vi kakor sen en gång på det andra sen var vi på svaneholm igen som vi var på igår, där sjöng vi 2 gånger. En liten flicka fyllde år så vi sjöng för henne också, riktigt söt var hon när hon satt där och log :)
Det blir ingen lucia imorgon, på tisdag är vi lediga från skolan då ska vi lussa överallt typ xd på lantan också där typ 95% är bara killar, lovely!! :D(L) sen ska vi äta med dom också, riktigt härligt ;)

Hemma nu

Hemma nu äntligen :)
Åkte till en kompis klockan 1 ungefär, var där till halv 6 sen halv 7 skulle vi till slimminge med lucian, sjöng där på en fest sen åkte vi till svaneholms slott och sjöng där för dom hade julfest sen gick vi upp en våning så vi sjöng på ett bröllop :) 3 gånger idag. Helt ok men fick lite ont i ryggen och det kändes i halsen, man var helt slut :p
Imorgon blir vi hämtade runt halv 2, just nu har jag ingen aning om vart vi ska men de lär jag märka då xD
Nu ska jag kränga chokela :D wiiie!!

Gibson

Snacka om att inte vilja bli fotad :) xD



Stor pojke Gibson har blivit! :)




Nya skor

Fredag idag så skönt. 1½ vecka kvar sen jullov :)
Hade 3 timmars håla idag så jag och Elin gick och handlade skor till mig :d jätte fina är dom :)
Lucia ikväll halv 9 i slimminge, annars inte så mycket. Ska vara med en kompis imorgon sen lucia imorgon kväll igen klockan 8 någonstans xd sen söndag lucia igen på 3 olika ställen, helt fullpackad hela helgen ;)




Köpt på H&M för 299:-



8 december 2011

Torsdag idag. Skulle kunna ha sovmorgon idag om jag bara visste om det, började inte min första lektion från 12 idag för jag slapp 3 andra, satt vid datan på svenskan sen såg vi på film på min sista lektion, lönt att gå till skolan idag. :p
Har kollat på julkalendern sen den började och jag tycker inte den är alls bra, den är riktigt konstig bara :s typ alla säger att den är skit bra xD konstigt :p





Bilder

Har lite tråkigt innan jag ska hoppa i säng så laddar upp gamla bilder som jag bjuder på! :)




























Wiiie!

Hemma nu och vi sjöng för gamlingar i skurups hallen, inte så många så helt ok! :)
Vi fick även en liten present som jag blev överlycklig över :D jag som bara äääälskar chokela!! :D(L)





Skurup halv 9 idag

Hejhopp!
Onsdag idag och ska sjunga i Skurup halv 9 så tänkte hoppa in i duschen efter detta inlägg :)
Idag fyller Gibson 6 månader :d hihi grattis till den plutten :)(L)
Jullov om 2 veckor, så jäkla härligt! :d snön har inte kommit än och det är jag mycket glad för, hatar snön och julen överhuvudtaget xd

Bild från imorse, min nya hårfärg syns dock! :)


Gibson blir 6 månader imorgon.

Sötungen lilla Gibson bet sönder min strumpa och tillslut tog hela :D han började med att slicka på den och killa mig som vanligt :p sen började han bita i sidan av strumpan och sen gick under strumpan :p haha han är för söt! :) Imorgon blir Gibson 6 månader! :)(L)








Tisdag

Tisdag idag och slutade tidigare idag för jag skulle hinna hem om innan lucian, gick till Elin och hennes morfar körde oss. Vi sjöng för gamlingar, rätt ok. :) sen körde Elins mormor hem oss. Imorgon ska vi uppträda i Skurups hallen tror jag :)
Nu gör jag inte så mycket förutom lyssnar lite på musik :d tihihi..




Gibson

Gibson älskar ryggmassage och själv kan jag bara hålla med! :)(L)





Godkväll

Godkväll alla! :)
hihii.. har inte skrivit om hur min nya hårfärg blev :o jo den blev skit bra och är jätte nöjd :) de är typ svart men inte helt, alltså väldigt mörk brunt :) najs! (Y)
Var på glöggfest igår och det var helt ok, drack någon grön glögg, minns inte smaken men den var faktiskt god, gillar inte vanlig glögg :p
Detta är vad jag hade på mig igår.






Alla tvingade mig att fota den för lussekatten liknade en katt xD


I skolan

Sitter i skolan nu och slutade om 10 min ungefär. Slipper gå hem för Lina hämtar mig :D hihi så snällt :)
Imorgon ska vi gå lucia i parken i skurup, vi ska uppträda ungefär 10 gånger denna veckan xD ne men det känns så, tisdag, onsdag, fredag och 3 gånger ¨på söndag tror jag :p
Måste avsluta här och nu för jag slutar snart och ska hiim! :D (L)

,,

Kul att ens data har gått sönder och allt man har på den är borta.. :(

Färga håret snart

Uppträdde i skivarp idag med lucian, det regnade när vi åkte dit men sen stod vi under tak så det var helt ok ändå :)
imorgon ska jag till solberga kyrkan som ligger här jag bor, ska få pengar och sen åker jag till malmö på glöggfest!
hela denna helgen är fullpackad, skulle gjort annat men de har inte gått xd Nästa helg är också helt fullpackad.
Ska snart färga håret mörk brunt och hoppas det blir mörkare än vad jag har nu, vill ha så mörkt som möjligt :)




Såhär mörkt vill jag ha det.

hahah

Sitter och kollar lite på youtube och hittade jätte roliga videor som 2 killar spelar in xD kan inte sluta skratta :D
här är en as rolig! :)



Uppträdde idag

Fredag idag och slutade 13:40 idag för min lärare som jag skulle ha i en haltimme var inte där så slutade tidigare. :)
Om en kvart börjar idol, 3 st kvar och alla är bra :P undra vem som åker, bara det inte blir Robin för han är lätt bäst :D
hihi.. var i skurups kyrka innan och uppträdde med lucian, det gick jätte bra. vi kunde alla låtar fast vi var osäkra på vissa och allt gick som smeck! :)
Imorgon ska vi uppträda i Skivarp på torget, kommer nog bli lite kallt men vi är varm klädda ;) ska förmodligen regna, inte lika kul.. men sista gången vi är ute :)


Jag och Elin hade lite tråkigt i skolan idag så vi gjorde det roligare :D bjuder på dom!


Originalet


Fatbooth


Originalet


Fatbooth

RSS 2.0