Nya hål i öronen.

Hallå!
Har kommit hem från skolan för en liten stund sen och nu gör jag inte så mycket :)
Jag tog 2 hål i mina öron idag och det blev nice (Y) :D Det brändes efteråt rätt mycket men nu känns det bara lite fortfarande så det är inte så farligt och jag får hoppas jag överlever ;) med det tror jag! :O
Annars har det inte hänt så mycket i skolan :p det gamla vanliga helt enkelt ;)

Det yttersta örhänget är nytt!



Det längst uppe!

Pierca mig imorgon.

Godkväll!
Jag har nyss duschat och imorgon är det skola. Men inte bara det, jag ska pierca mina öron :D Jag ska ha ett ovanför mitt andra och ett lite längre upp :) Visar bilder imorgon ;) Jag har håltimme så jag och Elin ska sticka ner till en affär som jag inte vet vad den heter XD den heter typ 1 + 2 eller något :P men där ska jag pierca mig :)
På onsdag har jag SO prov redan :s sjukt..
Jaa det var mest det jag vill säga :D Så ha en fortsatt trevlig söndagkväll så skriver jag mera imorgon ;) (L)

Test


Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad :)
Favoritgodis: Choklad såklart ;p
Är det nåt du absolut inte äter: Typ det mesta, är kräsen :)
Kläder just nu: mjukisbyxor och en rosa tröja
Musik just nu: Ingen just nu
Vad sa du senast: Den gröna? XD
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Ingen aning O.o
Sommarplaner: Stranden, bada, sola och ha kul!
Fisk eller badkruka: Mellan
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: Soligt utan moln och vindstilla ;)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mobilen, godis och en kompis :)
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: Slösare
Bästa film: Har ingen
Tror på liv på andra planeter: Nej
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Har du några homosexuella vänner: Nej men har haft bisexuella men inte längre tror jag :p
Tror du på mirakel: Kanske
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Klart det är, älskar man en person så går det.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Fattar inte frågan XD
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej det är underbart ibland
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Typ 1 eller 2
Bio eller promenad: Både
Är du kittlig: haha överallt XD
Snarkar du?: nej
Stjärntecken?: Kräftan
Rädd för insekter?: Ohja :o
Äckligaste insekten: Spindel om det är en insekt XD
Största svaghet: Vet inte den största :p
Det här är jag bra på: Skratta och vara glad, alla säger att jag alltid är glad :D
Bästa bok?: Har aldrig läst en hel bok förutom barnböcker :p
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?: Osynlig :)
Vad vill du jobba som?: Har ingen aning ;)
Chips, morötter eller godis?: Choklad! :D
Pizza eller hamburgare?: Vet inte
Skriver du dagbok?: Bloggar
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? var någonstans?: Japp och det är hemligt :D
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.): Välstädet :)
Gungar du på stolen?: nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?: Aldrig i mitt liv.
Vilken hand håller du gaffeln i ?: Vänster
Är du rädd för blod?: Blir svag om jag ser det och lite yr.
Saltar du på maten?: Neej ush
Gillar du att sjunga?: Japp
Anser du att du är stark?: haha inte ett dugg
Brukar du sola?: Ja på sommaren varje dag :)
Vad gör du om du får hicka?: Väntar tills den slutar och undrar vem som tänker på mig :)
Röker du?: Nej
Snusar du?: Nej
Använder du knark?: Skulle aldrig få för mig :s
Kaffe, te eller inget?: Ush inget
Har du en besatthet?: Choklad :D

Imorgon skola igen.

Tjenatjena!
Idag är det söndag och imorgon är det skola igen :( Palla! Lovet har gått jätte snabbt :o
Idag ska jag inte göra så mycket förutom ta det lugnt den sista dagen :)
Några månader kvar sen är det skolavslutning som jag längtar till! Sommarlovet är så underbart och skönt! :D
Puss(L)

25 februari.

Jag bloggade inte igår men får göra det idag tänkte jag :D
Idag har jag varit hos Ludwig och annars har jag inte gjort så mycket, kom hem ungefär för 1 timme sen.
Det fredag och det är såklart jätte skönt :)
Just nu gör jag inte mycket mer än lyssnar på lite musik. Puss (L)

(L)

Jag & sööta Sally! (L)




Dagen med Monali i Ystad.

Vaknade halv 10 så jag kunde duscha och fixa mig för tåget gick 11:40.
Jag hoppade på tåget och letade upp Monali :) Vi kom till Ystad och gick direkt till tandläkaren för hon skulle dit :) Vi kom dit 1 timme innan så vi satt där i 1 timme och det var lite drygt XD det kom in fler och fler människor hela tiden :p sen när kl blev 1 så följde jag med henne in och hon läkaren kollade och sånt. Sen gick vi till Åhlens så köpte jag ögonbrynsfärg som jag aldrig har testat innan och jag orkar inte måla dom hela tiden för jag har blonda så ska testa det ikväll ;) det sitter i ungefär 40 dagar står det så hoppas att det blir bra! :D
Sen gick vi till dressman för hon skulle handla till sin pappa så hon köpte ett presentkort :) Vi sprang in till hemmakväll snabbt för jag skulle ha energidricka :D köper det varje gång jag är i Ystad :p
Sen gick vi in i en affär där dom säljer mösser och jag har ingen så jag passa på att handla en ;) sen kom vi till H&M. Jag köper 2 nagelack och puder. Det blev inget köp av kläder, jag letade efter byxor men hittade absolut inga XD så sket i det ;) hahha Monali börjar snacka om en kille som hade rosa mössa som var hos tandläkaren när vi var där och helt random när hon börjar prata om han så står han framför oss på H&M XD vi vet inte om han hörde att hon snacka om han men han glodde som fan XD hahha så pinsamt :p
När vi var klara så gick vi in till Max och åt lite :) Vi märkte att vi hade sätt mycket folk typ "följa" efter oss, nä men vissa folk såg vi överallt XD helt sjukt.. När vi var klara så gick vi in till H&M och lite till affärer. Sen gick vi in till Max igen och delade på en lyxmousse, dom är så goda :)
Jag har skrivit i ett inlägg innan att 6 st fjortisar förföljde mig & Elin och 2 av dom var på Max när vi var där, tror inte dom kände igen mig men ush! Jaja lite bilder på det jag köpte idag :) (L)

Min energidricka som kostar 8 kr tror jag!


Puder på H&M kostar 50 kr!



2 nagelack från H&M som kostade 40 kr styck!



Ögonbrynsfärg från Åhlens som kostade 50 kr!



Mössan kostade 95 kr!



Jag med mössan på!


Sally.

Bilder som jag nyss tog på Sally! :D(L)




Till Ystad imorgon.

Jag bloggade inte igår så tycker att jag får göra det idag :)
Igår gjorde jag inte så mycket och idag blir det samma :p Men imorgon ska jag in till Ystad med Monali, hon ska till tandläkaren och köpa något till hennes pappa så jag hänger med in ;) Se om jag hittar något att köpa med :D
hihi nu ska jag lyssna på lite musik ;) pusspuss(L)

Om mig.

Utseende
1. Vilken ögonfärg har du?: Blåa
2. Hur lång är du?: 169 ½
3.Vilken hårfärg har du?: Brunt
4. Långt eller kort hår?: långt
5. Piercingar?: öronen
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: blåa som jag har.
7. Hur lång skulle du vilja vara?: Vill inte bli längre.
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: Brunt
9. Vill du ha kort eller långt hår?: långt
10. Skulle du vilja ha piercing?: Ja någon stans säkert.
11. Har du lätt för att bli brun?: Ja

Senaste du
11. Åt ?: choklad :D
12. Drack?: Coca!
13. Fick sms av?: Ludwig
14. Du kysste?: Ludwig
15. Senast sa du?: haha XD
16. Kramade?: Ludwig
19. Du spydde?: 3 år sen

Kärlek
21. Är du singel? Ja
22. Förhållande med? ingen
23. Ditt längsta förhållande?: 2 år typ
24. Med vem då?: Ludwig
25. När någon säger din första kärlek? Det var med Ludwig :D
26. Har du varit/är riktigt kär?: ja
!27. Gillar du någon just nu?: ja
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: 1
29. Vill du vara singel?: nej
30. Vill du gifta dig?: Någon dag
31. Vill du ha barn? Jadå
32. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän?: jag har ju ingen -.-

Vänskap

32. Den som vet mest om dig?: Vet jag inte
33. Den vän som du har känt längst?: Elin sen blöjan :)
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän?: Flera bra kompisar.
35. Någon du saknar att umgås med?: Säkert någon.
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: typ.
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: Ja
38. Den du har mest minnen med?: haha med många
40. Har du någon gång varit vän med någon du tycker om?: hmm?

Övrigt
42. sport?: Gillar inte sport.
43. galen eller lugn?: både :D
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: ja
46. Har du hört att du borde bli modell?: haha vet jag inte XD
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: Underkläder? :p
50. Vad tänker du på just nu?: Underkläder för jag skrev det XD

19 februari

Nu har Ludwig åkt hem och mamma, pappa & Jessica och tobbe kommer när som helst. Dom tar med kinamat så vi ska äta det :D
Jag och Ludwig har inte gjort så mycket, kollat film & lyssnat på musik och spelat sims för han ville det XD och lite sånt ;p & krängt kladdkaka :D
Imorgon är det söndag och jag vet inte vad jag ska göra då :p men nu bor tobbe här och det är såååå kul XD hmm..
Nu väntar jag på kinamat för jag är lite hungrig XD byebye! (L)

Godmorgon.

Godmorgon :) satt mig nyss vid datorn för att blogga lite. Just nu är jag ensam hemma och bara väntar på Ludwig.
Vaknade kl 8 i morse för att duscha och städa lite & nu har jag inget att göra XD
Mamma, pappa och Jessica kommer nog hem kanske runt 6 för det tar 8 timmar att köra och sen ska dom lasta in alla hans saker.
Nu ska jag fortsätta att vänta på Ludwig, vet inte när han kommer :p puss(L)

Fredag idag.

Tjenatjena :)
Idag är det fredag och slutade för 1 timme sen och är redan hemma för mamma hämtade mig :)
Imorgon åker mamma, pappa och jessica till Göteborg och Ludwig kommer hit till mig så jag inte sitter hemma och glor :D
Just nu gör jag inte så mycket, vi ska äta hamburgare idag och det är mums! :D
Och Jessica ska göra en sak som jag och Ludwig ska äta imorgon :p fast jag sa till henne att göra det XD
hihi.. hejdå :D(L)

Bruno Mars - Grenade

Just nu gör jag inte så mycket, sitter mest och fryser som jag har gjort hela dagen ^^ inte kul alls.
Jag bara ÄLSKAR låten Grenade med Bruno Mars XD Men jag HATAR att jag inte kan lägga in musik längre på min blogg :s fattar inte varför? Det går bara inte! Blir ju sjukt irriterad :( Tycker alla ska lyssna på den låten om du inte har hört den innan för den är sjukt bra :)
Ska snart gå & lägga mig så jag är lite utvilad tills imorgon, slutar 11:40 imorgon så mamma hämtar mig i skolan och sen är det lov! :) löööve it!!


17 februari

Har kommit hem från skolan och ska strax äta :)
Har ingen läxa tills imorgon och det är sköönt! Bara imorgon sen är det loooov!! som vi alla har längtat till! :D
Idag hade jag matte prov och kemi prov ;p haha matte provet gick sådär och kemi provet hade jag inte tränat på så det gick inte alls, eller jo jag kunde 1 fråga bara :) haha menmen.. jag skrev på provet att jag inte hade tränat och att jag gjorde mitt bästa för det gjorde jag :)

10 saker du kanske inte visste om mig.

1. Jag är livrädd för hajar och kan inte ens kolla på en.

2. Jag har sjuk humor enligt alla, jag skrattar åt det mesta & är seg i huvudet XD

3. Jag är shopping beroende, måste alltid köpa något när jag är på stan och om jag inte har pengar får jag damp.

4. Kramar är det mysigaste jag vet.

5. Choklad och Ben & Jerry är jag beroende av.

6. Jag är knasig och har alltid varit.

7. Jag avskyr föräldrar.

8. Jag är kittlig precis överallt.

9. Jag älskar min hund Sally & pussar henne 100 000 gånger om dagen :)

10. Detta tog mig 20 minuter för att komma på för min hjärna är seeeg.



Längtar till lovet.

Heej :)
Idag var jag i skolan i 2 timmar bara för jag började 09:40 och slutade 11:40 för min SO lärare var sjuk eller något och sen min tysk lärare var på möte :) skit skönt att slippa det och sluta tidigare :D
Idag hade vi något nationellt prov i Svenska som man skulle lyssna och skriva med en kompis :s Jag & Elin var och vi fattade inte ett skit vad man skulle göra. Vi ska göra nu det varje vecka tror jag och sen ska 2 redovisa varsin gång, haha inte kul.
Längtar till lovet :D(L)

15 februari

Nu är det kväll och jag sitter bara & lyssnar på musik och väntar på att min syster ska bli klar i duschen så jag kan duscha XD
I helgen ska mina föräldrar och min syster åka ända upp till Göteborg för min systers kille ska flytta hit till oss så dom ska ta med hans saker ner hit och jag kan inte följa med så jag får stanna hemma med Sally och ha tråkigt om inte Ludwig kan komma hit, annars får jag hitta på något annat. Jag ska nog inte säga vad jag tycker om att han flyttar hit för han läser min blogg ibland har han sagt O.o ehmm.. fast han vet redan vad jag tycker :D hihii..
Får gå & kolla om duschen är ledig ;) byebye (L)

myspace graphic at Gickr

Har kommit hem nu.

Har kommit hem från skolan nu ;)
hehe.. eller jag kom hem för ett tag sedan, vi slutade ungefär 1 så vi fick vänta på min syster innan vi tog tåget så vi gick in till Max och åt lite sen in på H&M, jag köpte bara örhänge sen gick vi mot tåget & hoppade på det.
Dagen har inte varit så speciellt rolig, vi satt bara vid datan och gick runt men nu hittar vi lite mera och vet hur dom har de :)
Imorgon är det onsdag och jag har sovmorgon så jag börjar 09:40 :) skönt att sova lite längre!
Jag ska strax äta middag och jag är fortfarande mätt sen vi satt på Max. hihi.. :)

Fortfarande kvar.

Är fortfarande kvar här och har ätit för en liten stund sen, gud vad det var mycket folk. Vi fick sitta med främmande personer XD fullt överallt ;p
Nu sitter vi vid datan igen, hon som visar oss runt och så gör sitt arbete och vi bara slappar vid fb typ och gör inte så mycket :p
hmm.. byebye :D(L)

Är på öp skolan nu.

Hallå! Sitter i skolan som jag och Elin skulle besöka. Vi har lektion eller dom har men vi är med på den men vi sitter bara vid datan så det är chill :D Så vi gör inte så mycket men det är skönt ;p
Vi har haft 2 lektioner, den första satt vi bara och lyssnade för dom skulle snacka om typ att dom har hälsat på en skola för funktionshandikappade. Nu har vi religion eller något, dom jobbar med ett arbete om hinduismen tror jag dom sa så dom sitter bara vid datan XD jaa rolig lektion, vi får iallafall blogga och nöörda fb :D kulkul.
Jag vet inte när vi slutar för vi kan slippa en lektion om vi vill och då slutar vi typ 1 annars 3 kanske. Får se hur vi gör :)
Skriver mera när jag kommer hem :) Pusspuss (L)


ÖP imorgon.

Imorgon slipper jag vara i min skola för jag ska till den skolan jag ska börja i på hösten alltså efter sommarlovet! :) gymnasiumet alltså XD Och skolan är ÖP i barn&fritid med personer jag HATAR men jag hatar inte dom bara, Elin med & såklart fick jag o Elin den klassen med dom personer vi riktigt hatar! :s asså vafan! helt seriöst :O
Det kan fan inte bli värre, vi ska vara där hela dagen imorgon för vi ska testa på om vi skulle gå där :p Vi börjar kl 8 men vet inte när vi ska hem. Kommer bli såååå kul!

Alla hjärtans dag (L)

Hallå!
Idag är det alla hjärtans idag och dagen har spenderats med mina vänner i skolan & Ludwig! :)
Jag hade inte köpt något till Ludwig men det ville jag så i skolan kom jag & Elin på att vi kunde köpa rosor till Ludwig och hennes kille :D så vi sprang runder i skurup för att leta efter bra röda rosor och billiga :p Först blev det coop men dom hade inga så vi fick springa ner till Netto & där fanns faktiskt så vi köpte där sen skulle vi leta efter en plastros och då sprang vi in i några affärer men hittade inga bra. Vi gick förbi ett fönster som där var plastroser i och gick in o frågade om vi kunde köpa dom men hon sa: Det är igentligen utställningsblommer eller vad hon sa men vi fick köpa dom för 10 kr :) så det blev fixat! Vi stack till elins moster som jobbar i en affär så hon kunde vika in blommerna. Vi stack in till en blommbutik för att köpa små kort så vi kunde skriva så skrev vi: Den dagen den sista rosen vissnar, den dagen ska jag sluta älska dig! :)(L) Det var därför vi köpte en plastros också :D rätt smart! :) Ludwig visste inte att jag hade handlat något till han så det blev en överraskning men han blev glad :)(L)

Ha en bra Alla Hjärtans Dag! :)(L)



Dunkar musik.

Godmorgon eller godförmiddag XD
haha.. har nyss satt mig vid datan och dunkar musik :) Vi har köpt ny skärm och nya högtalare till den ena datan & det är grym bas så det låter svin bra! :D Det blev låten Bruno Mars - Marry you.
Idag ska jag inte göra något men imorgon är det skola igen :( helgerna går för fort men snart är det lov & då ska jag ha kul :)
Puss(L)

Godkväll.

Godkväll!
Kollade nyss på melodifestivalen och det suuuger! alla låtar är kassa, när man var liten så var alla bra :s
men jaja.. nu lyssnar jag på musik & har döö tråkigt :(
Imorgon är det söndag och jag ska inte göra något ;p
längtar på lovet! :) (L)

11 februari.

Har kommit hem från skolan & slutade 11:40, så skönt! :)
Just nu är jag ensam hemma, har inte varit det på rätt länge :o men det är faktiskt skit skönt :) bara jag & hunden Sally! :D
Förra veckan hade jag prov i NO och jag fick tillbaka det idag, såklart blev det IG! såååklart ;p haha jag suger :)
Nästa vecka på tisdag ska jag & Elin till Öp skolan som vi har valt, vi ska dit för att kolla hur dom har det en hel dag så vi slipper skolan :D När jag berätta för mamma att jag & Elin ska dit en dag så sa hon bara att vi gjorde det för att slippa skolan men lite så är det :D hihi..
Har 2 omprov nästa vecka :( sen är det looov!! (L)

En istapp som jag & Sarah lekte med en gång i skolan! :D den liknar 3 saker, kan du se det? :)



Nationella prov idag.

Har kommit hem från skolan och det regnar ute & det suuger! :(
Idag är det torsdag och alla hade nationella prov idag igen, man skulle skriva en uppsats om något, man fick välja mellan 4 saker & jag valde kärlek. Jag skrev allt jag kom på om kärlek & hoppas jag blir godkänd.
Imorgon är det fredag IGEN som det blir varje vecka :D hihi..
Har inte nationella prov fråns nästa månad så det är skönt :) fast det är ändå rätt bra med nationella prov för man slipper en del lektioner. Jag började med nationella prov halv 9 och det skulle vi ha till 11:40 men jag blev klar halv 11 typ så jag fick rast till 12:20 och då hade jag matte men vi gjorde inget på lektionen förutom att gå igenom provet vi hade förra veckan sen fick vi sluta, efter det hade jag nästan 1 timme rast sen elevensval i 1½ timme sen sluta jag! :D skönt dag! (L)

Nationella prov igår.

Idag är det onsdag men det känns som torsdag XD & jag hade sovmorgon idag som var otroligt skönt :) man känner sig så utvilad och pigg då :p
Imorgon går jag ända till halv 4 och kommer hem halv 5 fast jag vet inte om jag ska vara med Ludwig efter skolan, vi slutar samtidigt så det är bra :)
På fredag nästa vecka är det sportlov och det ska bli riktigt skönt :) måste hitta på mycket att göra så jag inte bara sitter hemma och glor. Inte alls kul ju! Men längtar som fan :)
Vi hade nationella prov igår som alla 9:or i hela Sverige har samtidigt, vi fick reda på hur det gick och jag fick IG som i alla prov, men imorgon ska vi ha den andra delen så hoppas jag klarar det. Min lärare snackade idag vad det kommer typ på provet och om det är de hon sagt så kommer jag nog få G för de verka enkelt! :)

Dagen i Ystad.

Har nyss duschat och innan jag duschade kom jag hem :)
Vi fick gå tidigare på vår Svenska lektion av vår lärare och typ halva klassen gick för så många skulle med idag & bada ;p haha XD
Vi gick ner mot tåget och hoppade på det. Vi kom till Ystad & gick direkt mot badet, vi badade i ungefär 1 timme bara :p Jag & Nicole höll oss till den mellan poolen medans killarna sprang fram och tillbaka & hoppade trampolin o jaa XD
Det var jätte varmt i poolen och det var riktigt skönt men jag & Nicole ville inte att vårt smink skulle förstöras men SÅKLART ska killarna skvätta ner våra ansikten och hålla på XD hahah.. men det var kul ändå :)
Efter vi hade badat så gick vi mot Max & käkade och drack, jag & Nicole stack in snabbt på H&M o kikade lite. Vi drog mot en kiosk som dom skulle handla mer mat på och fick sitta ute i kylan, svin kul ;p
Efter det hoppade vi på tåget & åkte hem :) Mycket rolig dag som måste göras om! (L)

Ystad imorgon & bada!

Sitter & lyssnar på musik och snackar med Nicole på msn om vad vi ska göra imorgon efter skolan :D jo vi ska åka till Ystad med några i klassen & bada :) kommer bli svin kul! & det är jätte billigt så det blir skit bra (Y) hon bara frågade mig helt random så jag gick & fråga mamma direkt :D
Nu ska jag gå & lägga mig för jag är lite trött :) Godnatt (L)

Älskling fyller år idag.

Har kommit hem från Ludwig redan för hans bror skulle komma. Nu kan jag avslöja vad jag gav han i present för han har fått det ju ;p Det var ett silver armband & en skräck film :o Jessica sa att filmen är bra så jag tog den :p vågar inte själv se den för jag hatar skräckfilmer XD
Har inte så mycket att göra just nu så får sätta på musik & slaaappa!
Ja juste, jag hade matteprov idag och det gick inte alls bra, det var skit svårt & vissa frågor fatta man inte :s jaja, jag lär inte få G i matte kan jag säga. hmm..

Lite gamla bilder på älskling







Söndag idag.

Idag är det söndag & det är skola imorgon :( hatar söndagar.
Nu gör jag inte så mycket mer än att sitter här ;p
Imorgon fyller Ludwig år och ska förmodligen med han hem efter skolan så jag får ta med hans present till skolan.
Fråns 6 ikväll blir det bara tv & duscha tills jag ska gå och lägga mig :D
Nu ska jag sätta mig vid tvn tills jag ska käka ;)
(L)

Det ser ut som jag ska skita eller något? XD



5 februari.

Idag är det lördag och inte särskilt händer idag :) Just nu sitter jag och väntar på middag för jag är dö hungrig, vi ska äta något jätte gott. Typ tacos med något XD nä men jag vet inte vad det är ;p sen ska vi äta efterätt och det blir typ frukt med glass o choklad :o mums!
Annars lyssnar jag på musik som vanligt och slappar :D
Imorgon får jag nog packa in Ludwig paket så den är klar tills måndag då han fyller år :)(L)

Fredag

Kom nyss hem från skolan, mamma hämtade mig direkt efter jag slutade :) jag hade prov sist och det gick inte så värst bra, kunde inte ett skit och gissade bara på allt XD skit bra ju! (Y)
Så nu sitter jag här & gör inte så mycket ;p Idag är det fredag och det måste man bara älska! :D(L)
Har matte prov på måndag men det ska jag inte tänka på nu ;) puss (L)

Hitta nemo

Har nyss sett filmen "hitta nemo" så länge sedan jag såg den :o kom inte ihåg ett skit ju :p & hon doris har ju inget minne alls XD Men den var kul :p
Nu ska jag kolla fb sen ska jag läsa på lite de ja har prov på imorgon och sen ska jag sova faktiskt :D redan XD
menmen.. man ska ju upp tidigt så varför inte? ;)
Godnatt alla! :)(L)

Söt bild!

NO prov imorgon.

Har kommit hem från skolan men skulle igentligen slutat halv 4 men orkade inte elevensval som vi har varje torsdag så mamma hämtade mig och nu är jag hemma :D
Har NO prov till imorgon och tänkte kolla igenom lite nu så jag kan något imorgon :) får göra mitt bästa iallafall ;p
Ska kolla min fb sen träna ;) puss(L)

Onsdag idag.

Har kommit hem från skolan och åt nyss middag :)
Idag är det onsdag och jag slutade halv 3 och tog bussen hem kvart i 3 ;)
Imorgon går jag länge till halv 4 och det är sjukt drygt XD Men nu ska jag sätta på musik & bara ta det lugnt! :D(L)
gillas!

Sovmorgon idag.

Har sovmorgon så sitter hemma och latar XD nä men mamma ska strax köra mig & Elin till skolan :)
Så skönt det är med sovmorgon, slipper gå upp tidigt och känner mig så utvilad :)
Vi får köra nu ;) Puss (L)

I somras.

Har kommt hem från skola och Ludwig, saknar han redan! :(
Nu sitter jag & lyssnar på musik, snackar med lite folk och dricker oboy! :D
Idag slutade jag 2 men skulle igentligen slutat halv 3 men min lärare skulle på något möte så det var riktigt skönt! :)
Jag & Ludwig gick hem till han direkt efter han slutat och medans jag låg och kollade på Simpsons så stack han till affären och handlade så han kunde baka några goda kakor till mig :D Så gullig han är & dom var supergoda! :)(L)
Ska nog gå & lägga mig om 1 timme men pusspuss(L)

hahaha i somras när Ludwig var blond och långhårig och jag var... ljusare bara XD

Sitter i skolan.

Sitter i skolan i datarummet och slipper min NO för att min lärare är med sin korridor och åker skidor så det är rätt skönt för oss :) Vi har inga raster idag så detta är den ända långa rasten vi har och det är 50 min.
Slutar halv 3 och sen följer jag med Ludwig hem igen :D
Nu ska jag kolla lite bloggar & fb ;) pusspuss (L)

RSS 2.0