Godkväll

Godkväll!
Länge sedan jag bloggade men har inte haft tid, var hos Stefan i helgen, vi kollade på bio Men in black 3, den var sådär :P Annars gjorde vi inte så mycket, har tagit ledigt på torsdag för jag ska åka till Stefan tidigt så inte lönt att jobba och på fredag tar han studenten :) har testat kläder som jag ska ha på studenten så det är fixat!
På torsdag nästa vecka slutar jag på willys så kommer jobba 5 dagar till bara, så skönt!
Imorgon ska jag färga håret så utväxten åker bort :)
Ha en härlig kväll ;)


Älsklingen och jag när vi skulle se bio! cuuuute!!! :D

Fina 3d glasögon!



Smyckena

Halsbandet och armbandet jag fick av min underbara pojkvän! :)(L)









Min nya näspiercing, en ring med en kula i.

Måndag

Måndag idag och idag har jag bara jobbat annars inte mycket annat.
Helgen spenderades med min Stefan och nästa vecka tar han studenten så tar ledigt på fredag då och åker upp på torsdag kväll :) Jag och Stefan hade 1 månad i fredags så han gav mig ett halsband och ett armband, jätte fint är det :)
Nu på torsdag ska jag ta min andra livmoderhalscancer spruta, det svider dock som fan men de är bara att hålla ut dom sekunderna.
Har nu bytat min näs piercing för första gången, det har gått 7 veckor sen jag piercade mig, har satt dit en ring nu, den är lite stor men den funkar :)
Godkväll alla :)

Lyssna på låten!

Idag har jag varit i Malmö med Elin och hennes pojkvän, vi sprang runt på triangeln lite, jag handlade till Stefan så allt är handlat nu till både student och hans födelsedag :) Imorgon åker jag tidigt till Stefan så kommer inte blogga på ett tag.
Skönt att vara ledig dessa dagar från jobbet, hihi :D Inte länge nu till man slutar på Willys :) 3 veckor idag är det kvar :)
Avslutar här, ha en bra kväll alla! :)(L)


Älsklingen har gjort en ny låt idag, tycker ni borde lyssna på den :)(L)


Malmö imorgon

Onsdag idag och jobbade bara till klockan 12 idag, kände mig sjuk och har blivit förkyld igen så jag åkte hem.
Imorgon ska jag in till Malmö med Elin och hennes pojkvän och leta efter lite saker :)
På fredag åker jag till min fina och mycket saknade pojkvän!! :)(L)
Avslutar här, ska nog hoppa i säng nu, ska upp tidigt imorgon :D(L)

Tisdag

Tisdag idag och snart en vecka sedan jag bloggade.
I helgen sov jag hos min älskling och denna veckan jobbar jag bara imorgon också så är ledig torsdag och fredag, riktigt härligt! :) På torsdag åker jag till Malmö med Elin och ska handla student present & födelsedags present till Stefan :) Tidigt på fredag åker jag till Stefan och stannar till Söndag.
Annars är allt fintfint, har namnstad idag så grattis till mig :)
Godkväll allesammans! :)(L)

Onsdag

Onsdag idag och just nu gör jag inte så mycket, har precis duschat dock.
Har inte så mycket att skriva men ville uppdatera lite :P
Jobbar denna veckan som vanligt och på fredag åker jag hem till Stefan efter jobbet :) Torsdag nästa vecka är man ledig för de är en röd dag, då ska jag åka in till Malmö med Elin! :)
Träffade Elin en stund innan, vi var ute med hennes hund och snackade lite :)


Hahahah hittade en as gammal bild på mig när jag var typ 10 år på skånes djurpark XD Söt get dock!



Söt bild på Elin och mig när vi var kanske 6 år? xD





Måndag kväll!

Godkväll kände för att skriva lite :D
Har nyss färgat min systers hår annars har jag inte gjort så mycket sen jag kom hem. Har bara jobbat idag och  tåget var ju inställt imorse men blev kanske bara en kvart försenad.
Avslutar här men bjuder på 2 fina bilder :)




Sötaste! (L)


Han är så fin och bara min! :)(L)

Godmorgon

Godmorgon klockan är 8 på morgonen och skulle egentligen åka till tåget nu för att jobba men fick ett sms av en kompis att vårt tåg är inställt så tar ett senare tåg.
I helgen har jag varit hos min fina pojkvän :) vi har bowlat och igår åkte vi med hans pappa i lastbil, han skulle leverera bröd, sen har vi gjort lite små saker med :)
Just nu har jag en gnällande hund bredvid mig som vill leka redan så här tidigt på morgonen, hehe.
Ska snart mot tåget så avslutar här.
Hoppas ni alla har haft en trevlig helg! (L)

Underbara 4 dagar!

Onsdag idag.
Har jobbat idag och pappa hämtade mig i Ystad så slapp ta tåget hem :)
Har haft 4 underbara dagar med min fina pojkvän :) Åkte till han på lördagen och stannade där tills igår. Han är helt underbar och perfekt!
Orkar inte sitta och skriva vad vi gjorde varje dag, men vi var nere på ett köpcenter så han köpte mig en jätte fin jacka som jag älskar verkligen! :) Vi träffade lite av hans kompisar, hans mormor och morfar och sen hans bror med barn.



Jackan.






Fina! (L)


RSS 2.0