Måndag

Måndag idag och jobbat såklart, just nu lyssnar jag på musik bara :)
Träffade Daniel en halvtimme efter jag slutade, alltid lika skoj :D
Sov hos han i helgen därför jag inte bloggade.
Ska nog gå och ta lite choekla, det är aldrig fel :) Hoppas ni har en härlig måndag (L)





Blåsiga lördag

Godmorgon blåsiga lördag :)
Sitter nu och äter lite frukost och lyssnar på musik, riktigt härligt :D
Om 1 timme åker jag till Daniel och ska sova där till imorgon, sen på måndag blir det att jobba igen -.- :P
Idag ska mamma & pappa kolla på melodifestivalen i Malmö därför måste jag åka tidigare till Daniel men de är inte helt fel :D
Hoppas ni alla får en trevlig helg! :)(L)

Fredag

Fredag idag och sitter nu och dricker mjölk, haha :p Sov hos Daniel från onsdag till igår, jätte mysigt som vanligt :) och vi har alltid lika skoj! :D Den lilla prinsessan är född och nu har dom avslöjat hennes namn, Estelle ska hon heta, vad är det för namn? XD Estelle Silvia Ewa Mary är hela hennes namn. Stackars unge :p jajja. ha en bra fredag :D(L)

Tisdag

Tisdag idag tror jag? :p man håller inte reda på dagarna när det är lov :) ganska skönt ändå.
Åker till Daniel imorgon och ska sova hos han till torsdag så kommer inte att blogga från torsdag kväll eller fredag.
Just nu lyssnar jag på musik och funderar på att sätta på en film om en liten stund :) får se vilken det blir.
juppjupp.. ha en bra kväll! :D(L)




Haha

Haha rätt härlig ändå ;)

 

Nu vet jag varför jag är tjock. Mitt schampo rinner ner över hela kroppen när jag duschar & på flaskan står det " för extra volym och fyllnad". Nu byter jag till Yes diskmedel. Där står " tar bort fett som annars är svårt att få bort".


Godmorgon

Godmorgon bloggen! :)
Just nu gör jag inte så mycket, har vaknat och duschat, åt kött till frukost xD haha.. mums :D
Ska snart gå en runda med Gibson, ska bara skriva klart detta :)
Helgen spenderades med Daniel :D mysigt :)
Nu är det lov, sjukt skönt har lite saker att göra dock men det fixar sig :) Ska nu ut med Gibson en sväng och så bjuder jag på en finfin bild på mig och Daniel :D(L)




(L)

Ännu saknad är du (L)
2 april 2001 - 23 mars 2011



Fredags mys

Fredag idag och det blir fredags mys, fast ensam :p ska sätta på en film och kränga godis med coca och allt jag kan :D hihi flummig? neeedå :)
Har inte så mycket att skriva nu mer än hoppas ni får en bra fredags kväll! :)



Ska se denna film, bra? idk


Torsdag

Torsdag och slapp jobba idag med för jag är ganska förkyld än, jag och mamma åkte in till Ystad för att träffa min chef och ulf som jag har haft möte med i Skurup, vi snackade lite och Niklas skulle skriva på ett papper så jag får pengar för dom 3 veckorna jag har varit där och ska vara där i några veckor till sen får jag se hur det blir :)
Helgen ska jag spendera med Daniel såklart :) På måndag är det lov och det fick jag reda på för någon timme sen, jag är helt efter känns det som :D
Bjuder på en bra låt! :)(L)




15 februari 2012

Har just nu ganska tråkigt så kollade lite på bilder och såg en som togs i söndags när vi var i Malmö :P
Jag och Jessica testar stolar ;)


Snygg mustasch jag har ;)




Bild pappa tog

Halsbandet av älskling!

Onsdag och är hemma från jobbet, är jätte förkyld och hes så bäst att vara hemma då :)
Halsbandet på bilden fick jag av Daniel igår på alla <3 ans dag, riktigt fint :)(L)
Tack så mycket min älskling! :')(L)




Alla hjärtans dag idag

Hoppas ni alla har haft en bra alla <3 ans dag för det har jag haft :D
Jobbade till 2 idag för jag är jätte förkyld och mår inte super bra så jag gick hem till Daniel direkt efter, vi kollade lite tv sen gick vi och handlade lite go saker och han lagade middag gottgott! :) Fick ett jätte gulligt och fint halsband av han som jag lägger in bild på imorgon :) Ska dock inte jobba imorgon för jag orkar inte så som jag mår så får vila lite i stället.
Ska nog hoppa i säng nu men ha en forsatt bra alla <3 ans dag! :D(L)

Alla hjärtans dag imorgon!

Måndag, en ny vecka och nya saker på G ;)
Alla <3-ans dag imorgon, först jobba sen hem till Daniel såklart :D(L)
Idag hälsade Daniel på mig på jobbet ;) hihi sen stack han och tränade sen väntade han med mig till bussen kom :)
Har inte så mycket att skriva nu mer än ha en bra kväll och en bra alla <3-ans dag! :D




Malmö idag

Har inte bloggat på ett par dagar men ajja. Kom hem för en stund sedan, har varit i Malmö och handlat skor och en ny stol till mig :)
Igår var jag med fina Daniel hela dagen annars inte gjort så mycket annat :P


Vi var på XXX Lutz i Malmö, en BIG stol, jag och jessica försökte sträcka oss och nå upp men det gick inte :( bild nedanför, jag till höger :D







Skor jag köpte





Sen köpte jag en hand som man hänger smycken på :)




Amanda Fondell - All this way


Slippa jobba idag

Torsdag idag och varför sitter jag vid datan och bloggar nu vid denna tiden? :o joo för att jag kom inte till jobbet idag :D när jag vaknade så snöade det jätte mycket och det blåste skit mycket, jag bor på landet och då blåser vägarna igen direkt så mamma vågade inte skjutsa mig till tåget så slapp åka till jobbet :) men kan inte träffa Daniel idag som jag skulle :( får vi ta en annan dag (L)
Så jag somande om igen och vaknade för en liten stund sen, riktigt skönt att vara hemma och slippa gå ut men ska gå en runda med Gibson sen :)
yesyes.. sen jobba en dag sen helg igen, veckorna går fort! :D

Lekt i snön med Gibson

Var ute och lekte med Gibson i snön nyss, rätt så kallt är det så de blev bara en liten stund, kastade lite snö på han hihi :D Onsdag redan och fick sluta 1 idag för jag skulle på möte i Skurup. Imorgon ska jag till Daniel efter jag jobbat hihi :D Ska inte göra så mycket nu bara ta det lugnt, hajhaj! :)(L)






Tisdag

Tisdag idag och har jobbat, kom hem för 1 timme sen ungefär. Träffade Daniel i 2 min när jag skulle till bussen hehe :)
Imorgon går jag tidigare från jobbet för jag ska på möte i Skurup, så skönt att gå tidigare :D
Såklart har det snöat inatt så det är rätt så mycket snö nu! :( hata!
Alla <3-ans dag nästa vecka och den ska spenderas med Daniel såklart :)(L)
Har inte så mycket att skriva nu så ha en bra kväll! :D


Gammal bild när jag hade orange hår?


8 månader imorgon

Gibson blir 8 månader imorgon, han är så stor nu min lilla pojke! :D(L)









Måndag

Måndag idag och har jobbat hela dagen, träffade på min mentor så snackade lite med han :p
Helgen var jag med min underbara pojkvän, lika mysigt som vanligt :D(L)
Ska nog hoppa in i duschen och får nog färga mina ögonfärg, ett tag sen nu känns det som, ingen aning när jag gjorde det senast men dom är för ljusa just nu :p
Just nu lyssnar jag på musik och har lite grann tråkigt, sitter och funderar på en sak. :D hihi..




Spendera helgen med min fina pojkvän :)

Lördag idag så skönt med helg :) Just nu äter jag macka och lille Gibson ligger nedanför mig och tigger som vanligt :p
Helgen ska spenderas med min fina pojkvän, åker till han runt 2 och kommer hem imorgon kväll :)
Har inte så mycket att skriva nu mer än skönt att slippa jobba ;)
Ha en bra helg för det ska jag ha :)(L)

Torsdag

Torsdag idag, sista jobbdagen imorgon sen är det helg :)
Har inte bloggat på någon dag, var med min pojke igår efter jobbet så hann inte då :) det blev inte så jätte länge men fick träffa hans kompisar för första gången :)
Just nu gör jag inte så mycket, bara musik och ska snart hoppa in i duschen :D





RSS 2.0