Liseberg

Hejsan.
Måndag idag och har börjat jobba på ica i Skurup istället för skolan, jag började förra måndag men gick bara 2 dagar sen på torsdagen hoppade jag av och jag & mamma åkte till ica och snackade med chefen för jag ville ha praktik där så det fick jag också. Elin jobbar där också så de är bra :) Började idag 9 - 4 men har ändrat så ska jobba istället 8 - 3, vill komma hem tidigare :)
I helgen var jag hos Stefan, vi åkte till Göteborg med hans mamma, vi gick på liseberg och hade riktigt skoj :)
 
 
Uppe i de nya pariserhjulet på liseberg
 

Börjar skolan på måndag

Söndag idag och min älskling åkte hem idag, han kom i onsdags kväll. Jag åker till han på onsdag och stannar till söndag sen på måndag nästa vecka börjar jag skolan. Ush! ville gå i Ystad men kommer börja i Skurup på lantan och gå linjen djur, jag kom inte in på handel i Ystad för det var fullt :( Kommer bara gå med typ 6 st i min klass så det är skönt men ändå vill inte gå där :(
Ajja.. På lördag ska jag och Stefan till malmöfestivalen och se Norlie & KKV, najs :)
 
 
 
 
 
 

Ullared idag!

God dagens! :)
Idag är det tisdag och har nyss kommit hem från ullared, åkte 7 imorse och kom hem nu, det blev ganska mycket handlat och orkar inte skriva upp allt men bla, kläder, smink, tjej prylar :)
På fredag kommer Stefan hit och då kommer även grannarna över och jag köpte 2 tröjor och 1 parfym till han som han ska få :)
Har inte så mycket att skriva nu men om 2 veckor börjar man skolan om det nu blir så :)(L)

Tosselilla idag

Har inte skivit på länge, feelååt. :D
Snart är denna sommaren slut och knappt någon värme har vi fått ;(. Har varit med Stefan för det mesta hela sommaren, det är inte dumt alls :)
Idag har jag varit på tosselilla med Fanny, vi fick skjuts dit av hennes pojkvän för han jobbar där och vi kom in billigare än alla andra :D
Jag och Fanny sprang runt överallt, åkte karuseller, klappade djuren och sen gick vi till dammen och där var jätte stora fiskar så vi matade dom så dom nästan kom upp på land! XD
Sen när vi skulle hem så körde han för fort så polisen stoppade oss, fast inget böter blev de så tur för han :)
På lördag ska jag, älsklingen och hans föräldrar ut och äta på restaurang, mysigt! :D (L)
 
 
 
 
 
 

RSS 2.0