:)

Har nyss kommit hem från Ludwig ;p Åkte 17:45 till han och tog tåget 20:47 hem :) jag missade idol men hade mer roligt med Ludwig XD
Får duscha imorgon bitti istället för jag orkar inte nu X) hahah.. är lite lat av mig.
Men nu ska jag göra mitt sista moppetest på datan ;) hoppas jag får godkänt (L)

..

Har nyss kommit hem från skolan och sitter här nu.
Inget speciellt har hänt idag :o Imorgon har jag bara 2 lektion så slutar typ halv 12 elr något XD ;p skönt (L)
Shiit om 3 dagar åker jag till ITALIEN! :O hoppas verkligen jag kan blogga då men ska försöka skaffa internet där :) fast de kostar ;p
Ska strax sätta mig framför tvn för mina bra program börjar strax ;p elr ja dom börjar typ 5 XD men det finns alltid något bra att kolla på sålänge ;D puss (L)

Puss (L)

Håller på att göra matte papper som jag har till imorgon :( kan typ inget och jag fuskar INTE :O (a) hahah..
Idag är det onsdag och typ det vanliga har hänt förutom att jag hade sovmorgon :) så sköönt, har inte alls varit trött idag i skolan och är inte ens det nu :D
Imorgon är det Torsdag och tror inte så mycket händer då ? hmm..
Om 10 min börjar idol och det får man absolut inte missa ! :o
Ska försöka göra klart pappret och starta tvn ;) puss (L)

godnatt (L)

Har nyss gjort moppetest på datan, fick godkänt :D pappa hjälpte mig liite men kunde mycket ändå (a)
Har sätt idol & undra vem som kommer vidare idag :o hoppas på Björn och Elin :) Dom är bra ;D
Imorgon har jag sovmorgon :D Börjar igentligen halv 9 men Elins mamma kör oss till skolan, vår lektion börjar 9:40 så vi kommer då ;p sköönt!

Har tyska läxa till imorgon men pallar inte det -.-'
Ska nog sova om typ en halv timme för jag är trööött :o godnatt ! (L)

..

Har nyss kommit hem från skolan och gör inte så mycket nu.
Har 1 läxa till imorgon och den är dryg -.-
Ska nog gå o sätta mig vid tvn, cya (L)

IDOL! :D

Nu blire IDOL med något gott till :D

hihi.. Älskar verkligen idol och har mina små favoriter (a)


..

Har kommit hem från skolan och det är måndag så inget speciellt har hänt.
Just nu gör jag typ inget..
Imorgon är det tisdag och har bara tråkiga lektioner -.-'

Om 6 dagar åker jag :) Så jävla skönt!!

Ska nog sätta mig vid tvn nu, bye (L)

:)

Har nyss kommit ut från duschen och sitter här nu! :)
Idag har jag & Jessica varit i Malmö och kollat på: Tusen gånger starkare, den var rätt bra men inte JÄTTE ;p
Sen handlade jag foundation & cheesburgare :D det är så gott ! :)
Imorgon är det måndag och det är skola :( såå tråkigt, fast går bara 1 vecka nu ;)
Mamma kom hem idag :( hon kunde stannat typ 1 vecka längre om inte mer :O XD
men jaa.. puss (L)

1 vecka kvar!!

Är fortfarande uppe och de e lite ovanligt för min del :o men jaja.. Är inte alls trött iheller :)
Pigg som satan..
hihi.. Imorgon händer inget speciellt förutom att jag & jessica ska ut och filma oss när vi.. gör ngt XD haha får se om jag lägger in det ;p Senare ska vi åka till Malmö för jag ska handla lite sen blire bio :)
Och mamma kommer hem imorgon :( Hon åkte i onsdags till Buddapest och kommer hem imorgon :( tråkigt !!.. hon kunde stannat liiite längre ;D hihi Om 1 vecka imorgon åker jag till Italien :D guud vad fort allt har gått.. Kommer ihåg när vi bestämmde att vi skulle åka till Italien, det var typ början av detta år? man bara: ååhh det är ju jäätte länge tills dess, men nu är vi här :D hahah.. sjukt men kul :)
Åker bara här ifrån och bara sola & bada och ha kuuul ;) puss (L)

Spindel attack!

Hör jessica skrika: AAAAAAAHHHHHH!!!! så jag bara: AAAAAHHH!! utan att veta vad det var! sen tittar jag på henne och hon sitter vettskrämd och uppe med benen och jag bara: vad? :O hon bara: kolla!!! jag bara: JÄVLAR VILKEN SPINDEL!!!
Den kröp brevid mig utan jag visste om det!! Den var 1 dm lång!! :O Nu sitter jag är helt varm i kroppen för jag blev så rädd och såklart fick jag springa och hämta flugsmällaren och döda den, o pappa fick ta upp den döda kroppen som jag inte vågade :O fyfan säger jag bara!

Sötast valpen EVER!

Tack så mycket för headern Bea ! :) Den blev mycket fin <3

Just nu sitter jag här och lyssnar på musik och snackar med min syster som försöker lista ut vad hon heter på sina gamla bloggar XD haha..
Har ätit hemmakväll godis idag igen som vi hade över sen igår :) Ska nog ta lite mer :o


HAHAHAH nawww säger jag bara till denna lilla valpen! XD
Sötast valpen EVER! XD (L)

Utan dina andetag.

Bara för jag älskar den :) (L)


Ny heder!

Hej , jag tänkte bara göra ett gäst inlägg här på sofias blogg.
Nu har hon fått ny heder och jag har gjort så bra jag kunde,
jag hoppas ni tycker den va fin och att iaf att sofia blev nöjd.
Kanske då inte blev så fin gjorde de bästa.
Har inte fotoscop.
Ni ha de bra , få ni gärna kolla in min blogg med
www.beaaabus.blogg.se :)

Bjuder på en liten bild på mig.




Älskar dig Sofia/min släkting xD

//Beatriceliasson

Tusen gånger starkare!

Har nyss ätit pizza och det var jätte gott :D hihi
Annars har jag inte gjort så mycket, bara kollat tv.
Så nu satt jag mig här och får hitta på något ;p
Imorgon ska jag och Jessica se bio i Malmö :) Tusen gånger starkare, den verkar jätte bra! :)
puss (L)


Hemmakväll godis!

Har inte bloggat idag för jag har varit hos Ludwig och har kommit hem nu.
Annars idag har jag bara varit i skolan och de gamla vanliga har hänt där. Men det är fredag och det gillas! :D
Imorgon vet jag inte vad som händer.
Ska nog ta lite godis och chips o läsk nu (a) Jessica har köpt en påse med lösgodis på hemmakväll och jag ÄLSKAR deras godis!! :o :D hihiih

..

Har kommit hem från skolan och idag har klassen varit i Malmö så vi fick uppgifter att gå runt i malmö men min grupp var smarta och gjorde på ett annat sätt ;) haha.. Sen åt vi på Mc ;p hahahah fyfan vad varmt det har varit idag och jag som hade vinterjacka XD svettades inte lite! O.o
Imorgon är det fredag och det blir nog bara skola sen hem..
har tråkigt just nu :o bye (L)

klarade körningen! :D

Har nyss kommit ut från duschen och gissa vad?! :D JAG KLARADE KÖRNINGEN!! :D är så glad :) Ska bara klara teorin och sen ska jag skriva upp och då är det klart om jag klarar de men de e klart jag gör (a)
Om 3 minuter börjar idol så ska sätta på tvn och hämta glass elr något! ;) (L)

..

Har kommit hem från skolan och sitter här o lyssnar på musik.
Om 2 timmar går jag till Elin så skjutsar hennes mamma oss till skurup för vi ska köra moppe på trafikskolan för sista gången, vi fick denna gratis och om jag inte klarar denna så skiter jag i allt :o så får hoppas på att jag gör de :)
Tror jag ska nog sätta mig vid tvn för här är de så tråkigt! :o hihi puss (L)

..

Har haft studiodag idag och har bara suttit framför tvn och lite här nu. hehe slappat :)
Imorgon är det onsdag och inget speciellt händer..
Just nu har jag inte så mycket att göra :o menmen..
Ska fortsätta att göra det jag håller på med.. alltså inget, bye (L)

Ullared!

Hajjhajj!!
Har inget att skriva men vill att tiden ska gå lite fortare :D för Ullared börjar kl: 20:00 :) kommer nog att komma i tv någon gång när det visas, det visas varje måndag :)
Just nu har jag typ inget att göra :O fast det bara är en kvart kvar :)
tihihi.. bye (L)

Bara för att jag saknar sommaren & värmen och HATAR hösten & vintern! :(

Shoo!

Shoo!
Har kommit hem från skolan och det är måndag.
Har bara 1 läxa till onsdag för vi är lediga imorgon och det är grymt SKÖNT! :D hatar tisdagar ;p
Just nu gör jag inte så mycket, funderar om jag ska kolla på en film på internet ^^ om man hittar någon bra förstått XD
Vet inte vad jag ska göra imorgon :o får väl slappa för jag är hemma själv :)
Bye (L)

,,,

Idag har jag varit med Ludwig och har nyss duschat.
Just nu kollar jag på när tobbe spelar spel O.o och snackar med lite folk.
Ska gå och ta kladdkaka :D hihi, imorgon är det skola och det SUGER!!
Pözz (L)

..

Sitter just nu och äter kladdkaka som jessica och tobbe har gjort ;p
Har inte gjort så mycket idag, bara kollat tv och inget annat.
Vet inte vad som händer imorgon än.
Bye (L)

...

har kommit hem från skolan och det är FREDAG!! :D det gillas (Y)
hihi ska bara slappa och vara hemma som vanligt men det är rätt skönt nu när det är dåligt väder, det har regnat och slutat så hela dagen :s hihi.
vet inte vad som händer i helgen än. Ska nog kolla på idol på datan om det går? hehe ska försöka hitta de. pözz (L)

...

Glömde idol! :O
Kollade på filmen: i taket lyser stjärnorna så glömde helt bort att duscha och idol som började kl 8 :( får kolla på det på datan elr någon repris. Så har nyss kommit ut från duschen och ska kolla klart på filmen som jag pausade mitt i allt ;) hihi, pözz (L)

pusshajj (L)

Heej!
Kom hem halv 5 från skolan idag och har gjort det gamla vanliga som alltid.
Har nyss ätit pizza som syrran och tobbe hämtade ;)
Imorgon är det fredag och det gillas starkt! :)
Får se vad som händer i helgen, alltså inget. pusshajj (L)

(K)

Har just läst igenom lite matten och SO:n, fast inte mycket men liiite ;p hihi..
Blev inget Elin idag :o
Om ungefär 5 minuter börjar ju IDOL!! ;D och det är MALMÖÖ!! som lätt kommer vinna hela skitet ;) hahah..
får man hoppas iaf :)
Kommer förmodligen i Skånska dagbladet för de var 2 personer som fotade mig och mina kompis och inervjua oss om skolan ;p han sa att det kommer där så kommer kanske imorgon elr en annan dag :D lite kul men liite pinsamt ändå (a)
Ska sätta på tvn och gå mot soffan, puss (K)

...

Har kommit hem från skolan och sitter här nu ;D
Det är onsdag och inget speciellt händer, har matte test imorgon och SO som vi ska redovisa -.-' får väl läs igenom lite.
Ikväll tror jag att jag ska gå en runda med Elin och hennes hund ;p hahaha.. inget annat händer ;)
Får väl fortsätta lyssna på musik och snacka med lite folk :) bye (L)

Simpsons.

Nu ska jag kolla på Simpsons sen om 1 halvtimme börjar Idol! ;) Får man INTE missa. (L)
blablabla,, tihihihi cya ;)

Halloj!

Halloj!
Igår var jag i skurup med Elin & mamma, vi snackade med Thorbjörn "vår moppe lärare" XD haha han sa att vi hade några små fel när vi kör så vi får en chans till bara för vi är så söta, kära och rara (a) hihi.. annars kostar det 500 kr XD
Idag har jag varit i skolan och gjort de gamla vanliga. Har tyska läxa till imorgon -.-' palla..
Imorgon är det onsdag & inget speciellt händer.
(L)

Skurup strax !

Har kommit hem från skolan.
Idag har vi fotats XD elr vad de heter ;p ingen aning :o men iaf.. dom som kommer dit och fotar klasser XD
haha, jag suger.. :) ehhm.. Om 1 halv timme åker jag, mamma & Elin till skurup för vi ska till körskolan för han Thorbjörn ringde till min mamma och sa att vi får en andra chans så vi ska betämma en ny tid för att köra och så ska vi snacka lite. Han är riktigt dum i huvudet :s hahah tro mig ;p
Ska inte göra så mycket mer idag, bye (L)

(L)

idag har jag inte gjort så mycket, just nu åt jag popcorn, drack cola och kollade på: The ugly truth, en mycket bra film faktiskt ;D (Y)
Nu ska jag hoppa in i duschen, byebye (L)

..

Halloj!
Idag har jag bara vaknat, ätit vitlöksbröd till frukost ^^ och tittat tv & nu detta :)
Ska inte göra någonting idag, imorgon är det skola och det är drygt! ..
Har inte så mkt att skriva. (L)

Har kommit hem från Ystad nu.

Har kommit hem från Ystad nu.
Kl 12:52 tog jag, jessica och tobbe tåget till Ystad för vi skulle hyra filmer ;p vi hyrde typ 5 elr något XD
På vägen till tåget handlade jag en milkshake på max och jessi & tobbe handlade något på pressbyrån? O.o
jaa iaf :) Ikväll ska väl se någon film vi hyrt och få lite godis av jessica och tobbe som dom har handlat på hemmakväll ;D älskar det godiset :p
(L)

:-D

Sitter nu & äter popcorn, bilar och dricker läsk ;)
gott! (Y)
Lyssnar på någon låt jag inte vet vad den heter men den är bra XD och snackar med folk XD
hihi.. byebye (L)

..

Har nyss ätit kebab tallrik ;p det är så gott XD
Idag slutade jag 1 & det är fredag idag :) skönt (L)
Just nu lyssnar jag på musik och msn.
Ska inte göra så mycket idag. pözz (L)

herrå!

Har kommit hem från skolan och sitter här & dricker multivitamin XD
Ska inte göra så mycket idag.
Imorgon är det fredag och det är nice :)
herrå!

IDOL! :D(L)

Har nyss kommit ut från duschen och har nyss satt på ugnen för ska göra vitlöksbröd! (a)
Om 40 min är det idol :D Såg det igår med men dom visade inte så många som sjöng, max 10 st elr något? hoppas det visas fler idag :)
tihih bye (L)


(K)

Hemma från skolan och slutade halv 3 idag så kom hem halv 4 :)
Just nu lyssnar jag på musik, har matte i läxa :( jobbigt fast bara en sida ska göras ;p
Imorgon är det Torsdag och då ska jag inte göra något speciellt iheller. Skolan är riktigt tråkigt ;s
Jag skiter i moppe körkortet för det bara klyddade, pallar inte förklara.
jaa.. får väl göra matten så den blir klar :) sen ska jag inte göra något (K)

...

hallå!
Har kommit hem från skolan & har nyss ätit :)
Har INGA läxor till imorgon :D sköönt!
Idag var jag på nästsista körlektion men vet inte när jag ska dit nästa gång XD Men idag gick det bra (Y)
Min hals och min förkylning är inget bra :(
Just nu sitter jag här & är ensam hemma ^^
Bye (L)

hejhej.

hejhej.
Har kommit hem från skolan & sitter här nu :)
har typ sådär 20 gloser till imorgon på engelska :o palla ha såå många O.o orkar inte träna XD
Just nu snackar jag med lite folk & ska nog strax äta, har inte gjort det än :o
Imorgon är det tisdag och det är trååkigt..
Pözz (L)

Bytade fönster!

Vi bytade vårt fönster igår och så här blev det! :)
Hade ingen bild när vi hade det gamla fönstret men det var inte snyggt ;)

Under tiden vi bytade det!


Såhär blev det!

Tjosan! ;)

Tjosan! ;)
Har nyss satt på ugnen för jag ska äta vitlöksbröd ^^ tihihi..
Har inte gjort så mycket idag men dagen har bara börjat XD
Tobbe & jessica ska åka snart för han ska hem :)
Längtar till ikväll :o vi tar nog tåget typ 17:22 och bion börjar typ 7 elr något? ;p
Imorgon är det skola igen :( jobbigt.. Men snart är man ledig en vecka och åker till Italien :o längtar så jävla mycket!! :) Tror vi åker 3 oktober och kommer hem typ 9 :)
Bye (L)

..

har kommit hem från kören nu och vi var bara där i 1 timme så det gick snabbt :) Vi sjöng några låtar som vi själv fick bestämma :D hehe XD
Ska nog strax äta middag men vet inte vad :o
Jag har tråkigt.. "/
byebye (L)

pözz (L)

Har nyss duschat och sitter nu med min ansiktsmask som jag inte har haft på rätt länge! :o hihihi XD
kl halv 3 börjar kören så får åka dit lite tidigare :) Annars ska jag inte göra så mycket mer idag, imorgon ska jag bara på bio med Elin runt 6 elr något? ;p
Just nu byter mamma & pappa fönster här hemma XD svin kallt är här inne nu :O
Har blivit så sjukt förkyld så har ont i halsen och snörvlar :( och ska sjunga idag, haha får försöka XD bara jag inte tappar rösten :O
Oops har haft min ansiktsmask nu lite länge :O skulle bara ha den i 2-3 min XD haha får gå och ta väck den :) pözz (L)

hihi hejhej ;D

hihi hejhej ;D
Är så grymt mätt ;o jag har krängt godis och allt skit :O XD
Imorgon ska jag sjunga i någon kör? ;o haha ingen aning vad det är men jag ska följa med Elin dit XD
På söndag ska jag inte göra så mycket förutom bio med Elin :)
Ska nog strax sova för jag är rätt trött. JAG HAR BLIVIT FÖRKYLD I MIN ENA NÄSBORRE!! O.O vafan!? XD hahahaha.
jaa har inte så mycket mer att berätta :) godnatt (L)

;o

Är hemma nu :)
Har varit i skolan och efter det så körde jag moppe på körskolan och ska göra det nästa vecka igen.
Efter jag körde så tog jag tåget och gick hem, på vägen hem så krängde jag choklad & dricka XD
Jag hade helt glömt bort att jag & Elin skulle på bio idag så får kanske bli imorgon ist :o
Då blir det att sitta hemma ikväll och bara ta det lugnt, fast imorgon ska jag & Elin kanske på någon kör? hmm.. bio elr kören? får bli bio en annan dag annars ;) vi får se! (L)

Lite gamla/nya bilder på mig! XD















Hahah lite de ;)

"I rymden finns inga känslor

heej :)
För 2 timmar sedan satt jag på möte med Elin och 2 andra i vår klass och allas föräldrar & några andra som håller på med mobbning o skit XD. Nästa gång något händer så hamnar vi i rättegång elr vafan det heter XD hahahah.. men nu ska allt läggas ner.
Idag har jag varit i skolan och haft lektioner som vanligt och haft lite elevensval och jag hade film så vi såg på farsan ;D såg inte hela men rästen ska vi se på torsdag nästa gång vi har film :)
Imorgon är det fredag och det gillas starkt!! (Y) Ska på bio på kvällen med Elin & kanske någon med? Vi ska se "I rymden finns inga känslor" :) verkar sjukt bra :D


godnatt (L)

Har nyss kommit hem från barnpassningen och det var kul ;D hahah vi lekte, kollade tv, busade, åt popcorn, rulltårta och glass :D
snackar nu med mamma om imorgon. Bara låt oss va förfan och väx upp! :s jaa iaf... imorgon blir det skola och ett jävla möte med några personer och föräldrarna. Blir så sjukt irriterad att dom ska hålla på hela tiden!! :@
Ska strax sova för jag är så trött. imorgon bitti får jag duscha för jag hann inte det idag :] Godnatt (L)

hejsvej (L)

Kl 6 ska jag till Elin och snacka lite och senare halv 7 ska vi passa 2 barn hahah, :) dom är riktigt gulliga, Moa & majken heter dom :]
hehe just nu snackar jag med jessica och ska göra det till kl 6 sen går jag till Elin :D hejsvej (L)

HAHAHAHA

HAHAHAH är jag & Elin typ världens klantigaste personer? :s XD
För sådär 1 månad sedan åkte jag och Elin till Ystad men hamnade i Malmö för vi tog fel buss, jo vi gjorde samma sak idag igen, fast vi hamnade inte i Malmö denna gången XD  tur var :o
Vi såg att det var vår buss, vi såg att det stod 4 på den och vi åker alltid med 4: an så vi hoppade på såklart. När den hade börjat köra så kollade vi på alla människor & vi kände inte igen en enda XD vi bara: VAFAN!? hmm.. ja vi hade hoppat på helt fel buss och hade ingen aning vart vi skulle komma. Vi satt och skrattade hela resan XD Vi åkte precis överallt, janstorp, slimminge osv. XD haha när alla hade hoppat av så gick vi fram och sa att vi hade kommit på fel buss och hon förstod så hon körde hem oss till Tånebro :) haha så snällt :) meen guud asså, Jag & Elin hoppar alltid på fel buss. vi är klantiga men det är väl alla någongång? ;D
Annars har jag varit i skolan. Nu sitter jag här och lyssnar på lite musik & snackar med lite folk :) mycket trevligt (L)
Ha en bra dag alla ;)

RSS 2.0