Torsdag

Torsdag idag och har bara jobbat idag. Snackar i telefon nu med min fina pojkvän :)
Färgade håret igår, det blev mörkbrunt nästan svart men jag gillar det :)
På lördag åker jag till Stefan och stannar hos han till måndag, ska bli mysigt. :)
Har inte så mycket att skriva nu, ha en trevlig kväll alla! (L)




Måndag

Måndag idag och just nu gör jag inte så mycket, väntar på att min Stefan ska äta klart så han kan ringa, på lördag åker jag till han och ska sova hos honom :)
Om bara några veckor är det sommarlov, skulle räkna förra veckan när jag satt på tåget med några kompisar så fick jag de till 2 veckor :s haha.. korkad är jag :D det är dock mer än 2 veckor! xd
Avslutar här så ha en bra kväll alle! :)





Min fina pojkvän! :)(L)

Lördag

Lördag idag och har inte gjort så mycket, tagit de lugnt och träffade Elin en stund innan :)
Min fina pojkvän har tatuerat sig idag, riktigt fin blev den men dock inte klart ;)
Har inte så mycket att skriva så får avsluta här :D hajjhajj!







Fin pojkvän!

Äntligen fredag, ska inte göra så mycket denna helgen bara ta det lugnt tror jag.
Nästa helg ska jag åka till min fina pojkvän och det längtar jag till :D
Han var ute och shoppade idag och sa att jag skulle lägga ut denna fina bilden på han och hans nya kläder, för söt är han :)(L)








18/4-2012

Onsdag idag och har just nu grymt ont i ryggen :( sliter för hårt på jobbet..
Har precis snackat med Stefan i telefon, min pojkvän sen idag världens bästa dessutom! :)
Annars har det inte hänt så mycket ska snart gå och lägga mig, är helt slut. Jag får sommarlov antagligen den 8 - 9 juni, inte många veckor kvar så får tjäna ihop lite mera pengar så jag har i sommar då jag bara ska slappa och ha skoj :)(L)


Stefan Isendahl 18/4-2012<3


Fisken hitler

Tisdag idag och jag hatar tisdagar verkligen, vet inte varför men de är inte min dag de :P
På jobbet har det gått bra som vanligt, lika tråkigt dock xD men slutar i juni men vet inte datumet än :)
Kollade i tidning på jobbet och såg en hitler fisk, hahah var tvungen att fota den dock, ser sjukt kul ut :D
Ha en bra kväll! :D(L)




Lägga ner bloggen?

Måndag idag och har jobbat idag, dagen gick fort och den var helt ok ändå :)
Känner mig nu ganska hyper och glad, hmm ? :D
Vet dock inte vad jag ska skriva men de var ett tag sen ju, bloggar dåligt men funderar på att lägga ner bloggen?






Fredag

Fredag idag så skönt, jobbat 4 dagar denna veckan och de har gått jätte fort, härligt :)
Om kanske 8 veckor är det sommarlov, vet inte riktigt när jag får det men får höra med Ulf nästa gång jag snackar med han ;)
Ska åka till Daniel imorgon så blir att sova där, annars händer inte så mycket.
Träffade 2 gamla kompisar igår, en på morgonen och en när jag skulle hem, skojsigt :)
Ha en härlig fredag kväll! (L)



Söte Gibson


Påsklovet slut

Tisdag idag och har jobbat som vanligt, påsklovet är slut.
Om ungefär 9 veckor tror jag är det sommarlov, härligt härligt! :)
Gjorde inte så mycket på påsklovet de sista dagarna, tog bara de lugnt :)
Ska snart hoppa i säng så man tar sig upp imorgon ;)




Jag och Gibson träffade på grannens hästar, han blev lite rädd men ville leka med dom XD



Malmö igår

Var i Malmö igår med en kompis, vi köpte dock inget men de var skönt i vädret när de inte var kallt :p
Torsdag idag och snart är veckan slut, har inte gjort så mycket idag, har en liten gnällande hund nedanför mig nu :p
Lägger in en söt bild på han :)






Ystad idag

Varit i Ystad idag med mamma och min syster. Vi var inne i massa olika affärer, jag handlade en blus på H&M, BH och mascara. Sen var vi inne i en affär som ligger vid LIDL, handlade ett par sommarskor där som var jätte billiga sen bara massa godis :D
Var inne på ÖB och sen åt på donken :)
Jag piercade min näsa för andra gången, var snart 2 år sen sist så ville ha tillbaka den :) ska vara mer försiktig denna gång!
Imorgon ska jag till Malmö med en kompis och gå lite och kolla, han skulle handla skor med men de lär bli trevligt :)
Klippte mig igår, lite av luggen syns på bilden nedan, blev ganska kort hår med lite uppklippt men de behövdes!




Bild från idag med piercingen

Söndag

Söndag idag och har inte bloggat på ett bra tag, har ingen lust längre.
Sov hos Daniel inatt och slipper jobba imorgon för påsklov nu, härligt! :)
Sitter nu och äter lite pannkakor som mamma gjort. Imorgon ska jag klippa mitt hår, var någon månad sen och just nu behövs det verkligen, skit långt hår :p
Ska kanske träffa lite kompisar i veckan som var ett tag sedan man träffades, riktigt nice med lov i en vecka nu :)

RSS 2.0