11 februari.

Har kommit hem från skolan & slutade 11:40, så skönt! :)
Just nu är jag ensam hemma, har inte varit det på rätt länge :o men det är faktiskt skit skönt :) bara jag & hunden Sally! :D
Förra veckan hade jag prov i NO och jag fick tillbaka det idag, såklart blev det IG! såååklart ;p haha jag suger :)
Nästa vecka på tisdag ska jag & Elin till Öp skolan som vi har valt, vi ska dit för att kolla hur dom har det en hel dag så vi slipper skolan :D När jag berätta för mamma att jag & Elin ska dit en dag så sa hon bara att vi gjorde det för att slippa skolan men lite så är det :D hihi..
Har 2 omprov nästa vecka :( sen är det looov!! (L)

En istapp som jag & Sarah lekte med en gång i skolan! :D den liknar 3 saker, kan du se det? :)



Kommentarer
Postat av: sarah

HAHAHAHAHAHAHAH, DEN ISTAPPEN VAR FIN!!! ;);)

2011-02-11 @ 16:23:32
URL: http://metamorphoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0