Torsdag kväll!

Torsdag idag och just nu lyssnar jag på musik och inte mycket mer :D ganska skönt att bara ta de lugnt ibland!
Idag träffade jag Stoffe, åkte till standen och stannade där några timmar sen åkte vi hem till han, han spelade lite spel och sen kollade vi film. Efter det åkte vi en bit och snackade gamla minnen :)
På lördag åker jag till Stefan igen, saknar han så :)<3 stannar till fredag nästa vecka tror jag sen åker vi hit, på fredag fyller jag 17 år sen på lördagen blir det lite kalas med släkten här :)
Imorgon kväll kommer mamma och pappa hem från Österrike.
Har inte så mycket att skriva nu så avslutar här :)(L)




Älskar min pojkvän så otroligt mycket, 2½ månad med dig har gått super fort men det är bara början :)
Min prins (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0