Morgonen

Kom nyss hem, åkte till skolan kl 9 och gick till Jennie direkt och fick skriva på papper sen gick jag upp till min korridor och packade allt och lämnade mina böcker och snackade lite med min mentor. Nu ska brevet bara skrivas på av mamma och pappa sen ska de skickas tillbaka och då skriver de ut mig :) Åkte till Skurup efter för mamma handlade sen gick vi till trend och jag handlade ett par byxor, en tröja och 2 par trosor för jag hade presentkort där :) Imorgon ska jag till Skurup för att träffa Ulf som jobbar på nils holgersson :)

Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Hej!

Allt bra?:)



Du har väl inte missat att jag har veckans blogg på min blogg?;)

Förlåt om du inte gillar sånhär reklam!

2012-01-23 @ 11:56:53
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0