Frågor

Uttråkad så varför inte :)

PERSONLIGT
Fullständiga namn: Sofia Ellinor Persson
Födelsedatum: 6 juli
Hårfärg: Rött men lite brunt
Ögonfärg: Blåa
Längd: 169
Vikt: vem bryr sig? xd
Skostorlek: 39
Klädstorlek: Blandat
Civilstånd: Singel
Humör: Happyface! :D
MSN: [email protected]

Mobilnummer: 0736310923

Har du ett förhållande just nu? Nope
Vad heter isåfall din pojk/flickvän?  bert ?
Längsta förhållande? Aldrig haft något seriöst
Har du kysst någon? Yes
Har du strulat med någon du inte ens gillar? Ja
Har du haft 3kant? Ne
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ne
Kärlek eller pengar? Kärlek
Vad heter din mamma? Lisbeth
Vad heter din pappa? Roland
Har du syskon? Aao
många? 2
Har du en stor släkt? Rätt så
Har du kvar alla mor&farföräldrar? Nope
Känner du alla i din släkt? Ne
Vem är du mest lik i din familj? Mig själv :)

Har du någon bästavän? Yea
Har du många vänner? Räcker med dom jag har :)
Vad tycker folk om dig? Konstig tror jag :D
Vem har du känt längst? Elin sen blöjan :)
Vem vet mest om dig? såfall Elin & Nisse :)
Hatar du någon? Ohja
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? yes
Är du rädd för att bli utan kompisar? tänker aldrig på de?
Har du bra betyg? Kan jag inte påstå
Skolkar du? Har hänt men ne
Vad heter din skola? Österport
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? Säkert
Vad heter din favoritlärare? Just nu har jag ingen
Försover du dig ofta? Ne

Har du många kompisar i din skola? Aoo
Hur många går i din klass? typ 17 tror jag
Går du i någon sport? Ne
Vad tycker du om att göra? Mycket? xD
Vilka sporter har du gått i? Fotboll
Lever du för någon sport? Verkligen inte
Är du vältränad? haha inte de minsta xd

Vad har du för musiksmak? pop, RnB och blandat
Har du alltid haft samma smak? Ja
Vilket är favoritbandet? har inge
En bra låt: Mohombi - coconut tree
Vilken är din favoritfilm? - Har ingen
Vilken film framkallar starka känslor? Titanic

Vad är bäst, film lr musik ? - Musik

Hur många länder har du varit i? Vet jag inte
Vilka länder har du varit i? Måånga
Har du bott utomlands? ne
Vart isåfall och hur länge? ..
Kommer du från något annat land? Hel skånsk
Har du släkt från något annat land? Yes


Har du åkt?

Flyplan? Ja
Buss? Ja
Tåg? Ja
Båt? Ja
Taxi? Ja
Helikopter? Ne

Vart bor du? I skåne
Hur bor du? I villa

Vilken färg har huset? 2 olika med vitt och brunrött typ?
Har du bott där hela ditt liv? jaa
Trivs du där? helt ok men önskade jag bodde i stan

Har du ett eget rum?
Ja
PS/Xbox? ja
Högtalare? Nej
Har ni i familjen..
Pool? Ja
Studsmatta? Inte längre
Cross/moppe osv.? Ja
Mer än 1 bil? Aoo
Jacuzzi? Nej
Pingis/biljardbord? Nej

Vad är klockan? 17:15
Vad ska du göra snart? Inget tror jag xd
Vilket abonnemang har du? Kontantkort comviq ;)
Får du ofta positiva kommentarer om dig? Får väl alla?
Mår du bra? Aldrig mått bättre :)

Vill du vara med just nu? - Kompisar

Ringde dig senast? - Linus
Skickade ett sms till dig senast? - Kristoffer nilsson
Skickade du ett sms till senast? - Kristoffer nilsson


Kommentarer
Postat av: MsSophie

Fin blogg du har!



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-09-04 @ 14:29:00
URL: http://www.improveme.se/mssophie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0