Ny vecka

Måndag och en ny vecka har börjat :d
just nu kollar jag idol men nu är de typ en lång paus fast har ingen aning om när det börjar men jag håller koll ;)
Imorgon har jag utvecklingssamtal, skit skoj :d hahahaha nee.. :( men överlever hoppas jag, Sverker som mentor är det tveksamt :o så jävla jobbig är han xD Senast jag prata med han sånt "mentorssamtal" så ville jag inte snacka med han så märkte han de och frågade ut mig på frågor och frågade om jag hade bra självförtroende helt plötsligt? bara wtf?! XD han är riktigt jobbig och störig -.-
ehhmm. förövrigt, slipper jag cykla för mamma är förkyld så hon är hemma från jobbet så får skjuts till tåget och hem, så nice :)
Hade lite trååkigt nu i pausen så hihi :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0