Modell för en dag!

Guud vad jobbig denna dagen varit fast jag bara har stått framför kameran :o xd
Vi kom dit vid 12 och då sminkades Elin först så då väntade jag och kollade på xd sen var det min tur och då fotades Elin. Elin fick en väldigt ljus sminkning medans jag fick en väldigt mörk xD och hon ruffsade bara mitt hår & satt upp luggen. Sen när jag var klar så skulle jag fotas, då hade han ett papper med förslag på hur modeller står, men sen hjälpte hon Jonna till också. Tror det blev över 100 bilder och vi bytte kläder 3 gånger.
Riktigt skönt när det var över men rätt skoj ändå fast väldigt jobbigt :p Så han ska välja ut 1 bild och skicka till mamma på hennes hotmail så får vi en bild där så kaaanske visar jag den men inte säkert ;)
Syns inte jätte mycket på bilden gemfört med i verkligheten men så blev det! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0