Fredag dag

Kom hem för en stund sen och tågen klydde bara när vi åkte hem så egentligen skulle jag varit hemma för några timmar sen.
Var i Malmö med klassen idag och jag var med 4 tjejer och 2 killar, vi fick en uppgift att åka till västra hamnen så vi åkte dit & så skulle vi intervjua lite folk, gick rätt bra :) Sen gick jag och Josefin med killarna så dom andra tjejerna gick själva och såklart så hittade vi inte dom igen så gick runt en stund men sen dök dom upp XD haha smart att inte ta varanns nummer heller (Y)
Sen när vi var klara så åkte vi tillbaka in till Centrum och fick göra vad vi ville så jag åt sen skulle vi åka hem och då klyddade bara tågen så vi fick byta tåg så kom hem inte från 2 timmer senare, skoj :p
Skulle gå hem men så kom mamma körandes förbi så hon plockade upp mig så jag slapp gå hem ;)
En härlig fredag dag verkligen :P (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0