Vilse?

Har varit dåligt med uppdatering dom senaste dagarna.
Vet inte varför men har inte haft så mycket att blogga om så kände för att göra det nu :)
Skulle springa i sandskogen igår på gympan, så jag och Elin gick till regementen i Ystad för att vi skulle gå till stranden men istället snurrade vi runder inne på regementet för jag trodde jag hittade till stranden där ifrån för jag hade gått där med en kompis för ett rätt bra tag sen xd men såklart hittade jag inte så vi fick gå runt allt och sen gå en bra bit bort till en stig, vi gick in där kanske en halv km och sen kom vi till stranden men när vi kom fram så var ingen annan där från klassen så vi fick ringa folk och fick vår lärares nummer och berättade men då sa han att vi var helt fel, så vi fick gå tillbaka hela vägen vi hade gått och gick till ICA, vi skulle vara någonstans bakom ICA men hittade inte, istället hittade vi 2 andra från klassen som inte heller hittade, vi sket i det och gick tillbaka till skolan :p
Snackade med vår gympa lärare idag men ändå kommer vi få frånvaro från hela gympalektionen, han kunde beskrivt lite bättre så man fattade? XD hel sjukt men vi fick motion iallafall som vi skulle fått i skogen :)

Men nu sitter jag och äter Daim chokela, svin gott! :)


pimp myspace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0