Måndag

Måndag idag och ny vecka, har redan 5 frånvaro i skolan och känns som vi har precis börjat men allt är typ missförstånd :o har inte skolkat från någon lektion men ändå har jag så mycket :o men har sagt till min mentor men det verkar inte som det kommer ändras :s ajja inte mitt fel xd
Inget speciellt har hänt idag så avslutar här. puss (L)

Svårt att se men så ser det ut!



"Innan du dömer mig, Ta på dig mina skor. Gå samma gator som jag gått. Bearbeta förlusten av människor jag förlorat. Orka med alla känslor och alla händerlser som jag erfarit. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde. Efter allt detta kan du döma mig eller mitt liv."

Kommentarer
Postat av: Elin Svanebjär

så jävla fin text:)

och så snat<3

2011-10-13 @ 19:51:44
Postat av: Sofia Persson

Yes :)<3

2011-10-14 @ 12:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0