Måndag

Måndag idag och typ världens bästa måndag? hade typ 3 lektioner idag, började med studiepass, satt bara vid datan sen hade jag kommunikation och då kollade vi en helt ok film, sen hade jag matte och vi gjorde inte så mycket där heller xd sen slutade jag :d slapp svenska för min lärare var hemma med sjukt barn (Y)
Fast kanske inte de bästa när jag cyklade hem, cyklade med Elin ellr hon snodde dicks cykel som det var punka på där bak, så cyklar vi en bit så cyklar jag på något vitt som ser ut som papper xd plötsligt låter den konstigt så stannar jag och ser att all luft är ute ur däcket xD och 3 killar står och glor på oss hela tiden, så pinsamt xD(Y) jaa då fick jag också punka, fast jag har el-cykel så min gick att cykla på som vanligt bara att den lät konstigt men jag cyklade jätte sakta för säkerhets skull xD så kommer inte kunna cykla nu tills de är bytat men de gör inte så mycket, det är rätt kallt nu ute så bara jobbigt xd

Fick nyss ett meddelande om lucian när vi ska träna och det är nu på torsdag ;) det är 9 som gick vidare av 13 tror jag sa Elin idag.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0