Bad teacher

Har färgat håret och ögonbrynen och det blev skit bra verkligen, är riktigt nöjd med hårfärgen :) men glömde helt bort färgen på ögonbrynen så dom satte nästan i 1 timme när dom bara skulle sitta i 15 min xD haha kollade på film så därför ;) kollade på Bad teacher, riktigt rolig film faktiskt :)
Just nu lyssnar jag på musik och äter naturgodis som jag köpte idag, de är inte slut än ;) så gott de är!
Har pengar för typ första gången på år känns de som fast det är månader sen :p har typ över 600, coolt xD jag som bara handlar och handlar :p
Imorgon blir de att vara ensam hemma för alla åker till tomelilla så får passa Gibson och hitta på något, sen på onsdag ska jag träffa en person :) läängtar :D
Mamma har beställt skal till våra nya mobiler, just nu lånar jag Jessicas som är rosa/lila, det är gulligt men jag ska ha typ rött :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0