Lucia

Kom nyss hem från lucian i skurup :)
Vi åkte till preem och då kom dom gamla bilarna en efter en, as snygga var dom verkligen :) Vi satte oss i bilarna och fick vänta i dom i ungefär 10 min, det var tak som tur var så vi frös inte heller xD Sen när vi körde så åkte vi väldigt sakta för alla runt om skulle se oss och så den första bilen hade högtalare och så kom det musik och en gubbe som snackade xd när vi var framme så gick vi ut ur bilarna och då glodde verkligen alla på oss, man kände sig lite utstirrad :p vi ställde oss och sen började vi sjunga och gick upp på en lastbil som tur var så blåste det inte där inne. Lucian blev krönt och så sjöng vi 3 låtar och fick en ros var.  När vi var klara så sjöng vi lucia låten och gick tillbaka till bilarna, hoppade in och åkte tillbaka dit vi var först. Det var rätt mycket folk som var där men inte så hemskt som jag trodde, man blev lite nervös i början :)

Alla hade rött band förutom jag bara för jag är så annorlunda :)


Lucia linnet på


Jag 3 a från höger till vänster xD





Krönktes





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0