Idag

Fredag idag så skönt :D
Mamma och pappa åkte upp till Småland imorse till farfar och har också varit på ullared så jag sa lite saker till mamma som hon skulle köpa till mig, dom kommer nog hem om några timmar :) wiie :D
Jag, Jessica och tobbe beställde kebab tallrik, så jävla gott :D var nyss ute med Gibson en runda, rätt kallt ute så blev bara några minuter :p
Tog lite foto i skolan för man jobbar ju jätte mycket på matte lektionen :D haha men en tjej i min klass hade jätte mycket parfym så min lärare kunde inte vara där för han är allergisk så vi slapp lärare xD



Klotter av mig och Elin sen vi började skolan xd





Haha hade lite kul med Lukasz xD





haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahha vi är nog dem som pluggar med i klassen asså ;)<3

2011-11-12 @ 10:36:21
Postat av: Sofia persson

Haha stämmer xD<3

2011-11-12 @ 15:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0