Handlat idag

Lördag, vaknade och kollade på lite tv, sen hoppade jag in i duschen. Gick ut med Gibson med Elin och hennes hund så vi gick till solberga men träffade lite folk på vägen, dessutom en ur gullig bebis :D
hihi.. Hade bestämmt med jessica och tobbe att vi skulle åka till Ystad så hade 15 min på mig att komma hem och fixa mig men var en rätt bra bit bort så jag och Gibson sprang över åkern och de tyckte han var jätte skoj men inte jag lika mycket xD Vi blev riktigt blöta så jag fick byta byxor och fixade mig lite sen åkte vi mot tåget. Jag handlade lite men inte så mycket för jag har inte jääätte mycket pengar heller :o



Film


Mysig tröja



Puder & concealer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0