Fredag

Fredag idag så skönt.
Kollar nu på idol fast det är sån lång paus så halvsomnade lite i soffan för jag är as trött. Åkte direkt till skurup efter skolan och slutade 2 idag så jag och Elin luffade runt i Skurup och handlade chokela :d sen gick vi till gummifabriken och blev skrämd av en läskig gubbe, han lät som en rottweiler och sen bara: oj de var inte meningen, när han hade stannat så sa han så: förlåt för att jag skrämde er, sen kom han inte in i sitt hus xD hahaha.. på gummifabriken skulle vi öva lucia, det gick jätte bra idag :) på söndag är det kröning i skurup på gågatan!
Helt weird, en kille som går i 2 an började sjunga för mig innan idag? xD jag bara: wtf? minns inte vad han sjöng men det var någon reklam som gått på tv tror jag för jag kände igen den, jag och Elin satt i fönstret så kom han upp från trappan så började han bara sjunga helt random och typ sträckte ut armen? sen gick han vidare xD hel sjukt..



Lukasz smyg fotade mig såg jag så var tvungen att fota han med fast jag sa till han :D fick en kram av han igår, haha han är för rolig :')




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0