1 månad kvar sen jullov

Har inte så mycket att skriva just nu mer än att det är tisdag, fick skjuts imorse till tåget, Elins missade tåget så vi väntade på nästa i bara en halvtimme :) slutade vid 1 idag men egentligen skulle jag slutat 3 tror jag men min lärare var i london med några elever så vi slapp lektion :) Jag och Elin gick upp till Rydsgård skolan för vi skulle snacka med rektorn men hon var inte där, så vi gick runt och kollade på vår gamla skola bara, mycket förändring xd sen gick vi ner och handlade för hon skulle ha mat sen gick vi hem :)
Får skjuts imorgon av pappa och blir hämtad också, så najs! :)
Om exakt 1 månad är det jullov, wiie! :d



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0