Prov imorgon.

Måndag idag och har prov imorgon så läser lite på det och lyssnar på musik :)
Ska strax sticka till Elin en stund och hon ska göra så jag gillar kaffe så hon ska mixtra ihop kaffe med choklad och allt XD haha hatar kaffe så tror inte jag kommer börja gilla det men kan försöka ;)
Har prov i NO och det är inte alls svårt, bara Genetik och kan typ redan lite och det är bara ett papper med frågor jag ska kunna. Sen på torsdag är det nationella prov i matte och det kommer jag inte klara så får ta hem matte boken imorgon typ för det är hela matte boken som kommer :o haha lycka till säger jag bara XD kan inte ens hälften av den och fattar inget men vafan :) jag kan komma in ändå & det löser sig!
Ska träna lite till sen sticker jag :)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0