Internet fuckade idag.

Internet har fuckat sen jag kom hem från skolan så har inte kunnat sitta fråns nu.
Hade nationella prov idag och det gick piss, och kunde absolut ingenting och gissade på exakt allt och hoppas på 1 poäng iallafall :P
Efter skolan hoppade jag in i duschen direkt sen kom mamma hem och då skulle vi köra till Skurup igen för jag skulle ha utvecklingssamtal och det gick bra och sen handlade vi mat & är hemma nu :)
Imorgon har jag inte direkt några vanliga lektioner och vet inte hur många jag har. För alla 7:or 8:or 9:or på min skola ska till skurups hallen och dansa " michael jackson" dans och det ska bli lite kul :) sen nästa torsdag har vi inga lektioner för då ska över 900 personer stå på torget i Skurup och dansa samtidigt XD haha vem kom på den idén igentligen? men ändå rätt kul för jag älskar att dansa & speciellt sån dans! :)
Har inte mer att skriva nu :) bye(L)

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hej ! :)



Var med och tävla på skrh.blogg.se om att bli veckans blogg ! :D



Du vinner en FET länkning och ett eget inlägg på min blogg ! :)



Allt du behöver göra är att komentera inlägget: Veckans blogg med " jag är med" :)



Lucka till :)



Fin blogg förestenn :D



// skrh.blogg.se

2011-05-11 @ 21:12:18
URL: http://skrh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0