Gokväll!

Gokväll! ;)
Håller just nu på att färga mina ögonbryn för dom har ljusnat lite och vill ha mörkare ;) När jag höll på att röra runt i smörjan så kom mamma och frågade om jag kunde färga hennes ögonbryn sen O.o hahah hon har blonda som jag och hon ville ha lite färg sa hon så ska göra de sen XD hon kommer se rolig ut men jaja ;)
Annars har jag bara duschat och inte gjort så mycket :) har ingen läxa så det är skönt! :D
Ska strax tvätta väck mitt och göra mig redo för mammas ;)
(L)

Gammal bild som jag lagt upp förr ;)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

jag blev faktiskt nöjd med din blogg som jag fixa :) <3

2011-03-09 @ 07:24:05
URL: http://beaaabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0