Var i häckeberga idag.

Fyfan vad jobbig dag, på morgonen åkte vi buss till häckeberga, en skog som vi skulle vara i.

Vi gick jätte långt, vet inte riktigt hur långt och i värme, fyfan säger jag bara XD Ville dö just den stunden men det ville nog alla :p Men jag överlevde men det var på gränsen, sen åkte vi hem och min buss skulle inte komma fråns 2 timmar så jag tog tåget hem och tänkte gå hem, alltså 3 km men Elins lillasyster Vera hade en cykel och bor granne med mig så jag skjutsade henne hem och det gick snabbt att komma hem iallfall :) rätt skönt ändå!

Just nu lyssnar jag på musik och latar :p hahah jag kände när jag cyklade hade jag jätte ont i röven från igår när jag & Elin cyklade till stranden, nice :p

Nu är vi lediga till tisdag! :D fyfan vad härligt, sen är det 1 vecka med lektioner sen veckan efter så slutar vi skolan och allt det roliga händer :)(L)

Har inte så mycket att skriva nu så byebye! (L)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0