Trevligt igår.

Det blev sent igår kväll så hann inte blogga, jag kom inte i säng från 12 ungefär på kvällen och då stack alla. Vi drack och åt & det var riktigt gott :)
Idag har jag varit i Malmö med jessica och Tobbe och tog tåg till triangeln och har aldrig åkt det tåget innan under Malmö, skit coolt ändå :p Sen gick vi runt på Centrum och så :) Jag handlade bara det jag behövde, en parfym från H&M som kostade 50kr, är man fattig så är man men all min parfym är slut så var tvungen att köpa den :p
Just nu väntar jag på mat, det blir grillad korv tror jag och sen ikväll blir det mycket godis och chips för vi åt inget sånt igår :D
Det är så sjukt varmt ute och vill bara fixa poolen, städa den och fylla den med vatten så man kan bada! :D måste fråga pappa när vi ska fixa det men hoppas snart :)(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0