Student imorgon för Syrran.

Torsdag idag och skolan gick jätte fort idag :) Hade bild på morgonen och gjorde inget alls, bara satt och kladda och ritade av lite folk :D Sen hade jag NO och vi körde bara time out och gjorde desamma på SOn direkt efter XD Sen slutade jag :D vid lunch så ingen lång skoldag :)
Imorgon går jag till 11:40 sen blir det Jessicas student och sen gäster :)
Helgen ska jag inte göra något speciellt, färga håret är det enda jag vet :p Sen blir det bara roliga dagar nästa vecka :D
Klockan 8 börjar en ny serie så ska kolla vad det är för något, har dessutom mitt NO prov tills imorgon och måste sy klart min klänning. Palla -.-'

Kommentarer
Postat av: lovisa

Vilken färg på håret? :)

2011-06-09 @ 22:47:20
Postat av: Sofia persson

Det ska bli rött :)

2011-06-10 @ 15:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0