Sommarlov!

Kommit hem från skolavslutningen nu och det är riktigt skönt för nu har jag också sommarlov som alla andra :D
Vaknade kl 8, hoppade in i duschen och gjorde mig klar sen åkte vi till skolan och alla samlades i klassrummet och lärarna snackade, sen gick vi mot gympahallen och där satt vi och lyssnade på kören som jag skulle varit med i men ville inte :p rektiorn snackade och 2 elever. Det tog ungefär 1 timme alltihopa, efter det så gick alla 9 or fram och tog emot en blomma och sina betyg och gick mot klassrummet igen, där åt vi tårta och jordgubbar & sånt :)
Sen skulle vi hem och jag & Elin blev hämtade i en kabbe så vi satt uppe på typ taket eller vad man ska säga och dom körde runt i hela skurup sen körde dom hem oss :) jätte skoj :D

Kanske ska berätta om de andra dagarna :)
I tisdags åkte vi upp till Göteborg med klassen, när vi kom upp dit så stack vi nästan direkt till Liseberg & hade jätte skoj :P åkte mycket och nästan allt :) Vi stannade där till nästan 11 på kvällen eller dom som ville gjorde det men vissa frös och åkte hem tidigare :) Vi åkte då till våra vandrahem som vi skulle sova i. Jag & Marie skulle stanna uppe hela natten hade vi bestämt men vi hade inget att göra så vi gick & la oss 3 på natten och vaknade 8  så jag sov 5 timmar och var jätte trött dagen efter :p Den dagen gick vi till ett universeum & kollade på stora fiskar, apor och allt möjligt.
Sen gick vi mot tåget och kom hem 11 på kvällen och då duschade jag och sen gick och la mig, igår åkte vi in till Malmö och bowlade & det var jätte skoj :) Sen på kvällen hade vi balen och har inte haft så roligt på länge :o Verkligen skit skoj :)
Och idag skolavslutning, verkligen en jätte rolig vecka & nu SOMMARLOV! :D(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0