Slöjd arbete tills imorgon.

Slutade idag halv 3 som vanligt och åkte i en buss med utan syre och bara värme hem, fyfan säger jag XD kändes som man skulle svimma :o jag gjorde inte det men nästan!
Måste göra klart mitt slöjd arbete tills imorgon, det orkar jag inte men vill ha ett G i slöjd :o Men får se om jag gör det ikväll eller en annan dag. På fredags sätts betygen och jag har fortfarande inte gjort mitt fysik prov som jag måste göra annars får jag inte G i fysik :p haha. Sen måste jag bada imorgon för att få G i gympa men jag kan simma :o hallå XD hmm..
Jag har G i matte nu och kommer förmodligen in på en linje :) Ska försöka kämpa med det sista :D(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0