Min ena pinne har växt

Har duschat och åt nyss frukost & har slängt ut all gammal mat hos mina pinnar och var ute och fixade nytt :) märkte också att den ena pinnen har ömsat och det betyder att den har växt och tappat sina gamla ben och fått nya :) rätt coolt :D haha så den är lite större nu :) men den andra är lika liten som innan, när jag fick dom så satt den ena bara still och inte rörde sig nu springer den runt överallt och hittar ibland inte dom XD men dom är söta :)
Vi åker till Malmö klockan 2 och ska strax fixa mig och sånt :)
Det var allt jag har att säga nu så kanske skriver mera när jag kommer hem men vet inte vilken tid de blir!
Ha det bra alla! :)(L)

Denna har blivit lite större

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0