Midsommar igår

Midsommar igår och vi var i Malmö hos min morbror med mina kusiner och sen lite andra jag inte kände och mot kvällen kom det bara fler och fler :p haha..
Vi var där i 9 timmar, från 3 till 12 på kvällen så kom hem efter halv 1 och gick & la mig direkt. :) Men det var jätte skoj, vi åt sån mat man ska äta på midsommar XD typ potatis, ägg och jordgubbar, kommer inte på mer XD men det var gott :p
Klockan 8 på kvällen gick vi till en dansbana, vi stannade där kanske 1 timme sen gick vi tillbaka till stugan, det var lite kallt fast vi satt i såna stora tält men sen fixade dom värmefläktar så det blev lite varmare :D
Jag hade jätte skoj iallafall :)

Outfit igår.

Kommentarer
Postat av: Din hemlige beundrare! ;$

Sjukt v a c k e r ! :)<3

2011-06-28 @ 16:42:22
Postat av: Sofia persson

Haha tackar :)

2011-06-28 @ 19:10:15
Postat av: Christoffer

Varsågod! :) <3

2011-06-30 @ 13:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0