Inte bloggat på 2 dagar.

Har inte bloggat på 2 dagar eller något, Oops ^^
Har inte gjort så mycket dessa dagar, skrev för någon vecka sen att jag skulle åka upp till Trelleborg för jag skulle göra något där, har inte gjort det och behöver inte göra de :p Jag avslöjer vad jag skulle göra där och det är så att jag har velat ha vandrande pinnar sen jag var 12 år, haha för en gammal kompis hade såna och jag gillade dom jätte mycket och hade tänkt åka upp till Trelleborg och köpa såna men det slipper jag, jag hittade en sida på internet som man kan beställa vandrande pinnar och alla möjliga såna djur. Så jag skrev dit i fredags förra veckan och beställde 2 indiska vandrande pinnar och jag fick dom idag :D Nu är dom typ 1 cm långa och dom kommer bli 10 cm som längst:P men nu är dom bara bebisar men skit söta är dom :)

Har bara fotat den ena för den andra somnade i den vita burken som man ser på bilden.







Kommentarer
Postat av: Malm ;)

HAHAHA, vad coola xD =D <3

2011-06-22 @ 16:23:13
URL: http://mariemalm.blogg.se/
Postat av: Sofia persson

haha ja XD<3

2011-06-22 @ 16:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0