Nationella prov idag.

Är hemma nu efter en kort dag i skolan med bara nationella prov ;)
Första delen gick rätt bra men den andra delen gick inte lika bra, chansade på allt där :) Men får hoppa på G iallafall :)
ehhm.. annars har inget annat hänt :D Imorgon ska jag förmodligen till Malmö med Monali, jag bara fick den känslan att åka någonstans så jag frågade henne, hon ville men hon skulle på dop kl: 11 så vi får ta det efter om det går :) Ska förmodligen bara traska runt för jag har inga pengar men åker in med mammas jojo kort som hon har när hon ska åka till jobbet så slipper jag betala tåget ;)
Min förkylning har bara blivit värre, jag snörvlar och hostar lite & är lite hes och halsen gör ont än :( inte kul alls! Det känns som jag ska nysa 24/7 och har gjort det redan 5 gånger idag tror jag om inte mer xD Det går över om några dagar igen ;)
byebye(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0