Dagen idag.

Har nyss duschat och innan det var jag med Elin & innan det var jag med Ludwig :) Jag och Ludwig kollade på lejonkungen 2 men såg inte klart hela & åt glass! :D Jag & Elin gick en runda sen gick vi hem till henne och spelade gitarr, åt godis och glass, sen gick vi ut med skåttkärran eller en sak som är svår att beskriva som man kan sitta i och köra :p vi lekte alltid med den när vi var små så vi var tvunga att göra det nu med ;) vi hade skit kul och vi skulle blunda och gissa vart den andra körde en XD haha gamla minnen ;) Efter det gick vi med hennes hund lite och satt på studdsmattan sen gick jag hem :)
Imorgon är det onsdag och har sovmorgon så Elins mamma ska köra oss till skolan :) skönt att sova lite längre :D
Sen efter skolan ska jag med Ludwig hem sen ska jag nog vara med Elin när jag kommit hem ;) (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0