Ny header.

Hejhej..
Har kommit hem från skolan nu och det är torsdag idag och det gillas för det är fredag imorgon & sen börjar höstlovet! :D Jag har bara 2 lektioner imorgon som vanligt och det går så fort ;) Slutar alltså 11:20.
Har NO läxa tills imorgon och den har man inte hemma :o vi skulle skriva om något i rymden och jag har tagit månen, jag har skrivit ner all fakta jag behöver men måste skriva allt rent och sätta ihop papper och skit? :s Säger att jag gör det på höstlovet eller så får jag skicka de på internet till henne, min NO lärare är snäll så det går nog ;)
hmm.. ska sätta mig strax vid tvn för jag får inte missa mitt favvo program ;)

Bea fixade min header på min blogg igår och den blev fin, tack så mycket bea! :)<3

Kommentarer
Postat av: beatrice eliasson

Jag hoppas du blev nöjd ! , <3

jag gjorde mitt bästa och de är bara säga till om de är nåt du vill ändra på!

de är lungt! <3

2010-10-28 @ 18:28:36
URL: http://beaaabus.blogg.se/
Postat av: Sofia Persson

Jag blev jätte nöjd! <3

Jadå men just nu vill jag inte ändra något :)<3

2010-10-28 @ 19:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0