Hemma från italien!

Hemma från Italien och det är så j*vla skönt! :D haha nä men det är faktiskt skönt, man har saknat lite saker :)

Först flög vi i söndags och wow vad kul de var XD men små läskligt ibland :o Vi kom till Italien till ett skit dåligt och fult hotell XD som låg i stan :P sen stannade vi där till onsdag och sen åkte vi till en Ö som låg i Elba på en Ö mitt ute ingenstans XD nä men de var i Italien men en ö istället :p Vi var där till fredag, i onsdags och torsdags badade jag i Medelhavet och shit vad fint vatten och varmt det var! :o helt blått och fint :) Sen lördags åkte vi till Florens till ett hotell som ligger i stan och vi bara kom och åt på en restaurang med bara italienare :o fyfan vad dom åt och skrek XD hahahha vi bara skratta o titta på dom :p men kul var det. Igår gick vi ut och undersökte stan bara :p Men man längtade hem hela tiden som sagt, borta bra men hemma bäst! ;) ♥♥

Haha men har haft kul och det har varit 25+ grader så har blivit lite brun och inte frysigt alls :)
Just nu orkar jag inte lägga in bilder på allt så gör det imorgon ! ;)
Lite jobbigt att komma hem sent och bara fixa lite sen skola imorgon, är ju inte så pigg för jag har gått upp 6-7 XD skit skönt? nä inte precis :o hihi puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0