Vet var min mobil är nu!

Sitter nu här och bara vill att älskling ska logga in för jag saknar han så mycket! :(
jag vet var min mobil är nu! :D Älskling ringde och sa att jag hade tappat den på bussen ( på något märkligt sätt ) och att min busschaufför har den :) känns bra! Ludwig ringde till min mobil och så svarade han O.o ofta han svara i min mobil! XD men det känns bra att jag vet var den är och att ingen har snott den! (Y) Har tappat den en gång förut i bussen så detta är andra gången ;p hihi.. Ska ha mer koll på den nu! ;)
Jag vill bara göra kladdkaka men vi har ingen vetemjöl hemma för jag har tagit slut på det för jag har gjort pannkakor XD hahah.. meen gud vad jag är sugen på det!
Imorgon är det lördag och jag & Ludwig ska in till Malmö och jag ska handla EN tröja bara för att jag har knappt några pengar och jag vill så gärna ha den och resten av mina pengar ska jag handla julklappar till älskling! :) hihi..
puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0