Sitter & dricker apelsin juice.

Sitter nu & dricker apelsin juice :) Det är skit äckligt på morgonen men svin gott på kvällen, fråga mig inte varför XD
Har sammanfattat all text som jag har prov på imorgon :o 10 häften :O rätt mycket och min hand värkte lite XD Det blev 9 ½ sidor blad som jag skrev ;p inte dålligt!
Imorgon ska jag förmodligen vara med Ludwig om det inte snöar och blåser för mycket! har inte varit med han på 2 veckor!! saknar han som fan! & ska få min mobil imorgon om bussen kommer som den måste! pappa ringde innan till den men de går inte för den är avstängd, konstigt XD den har varit på i flera dagar så den har dött :o måste laddas! så kan inte hålla på med den i skolan imorgon från jag e hemma och kan ladda den :(
Nu ska jag fortsätta göra det jag gör sen får jag läsa igenom ALLT jag har skrivit så jag kan det imorgon, puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0