Min dag! :D(L)

Har nyss kommit ut från duschen och sitter här nu :)
har hicka just nu som är så jobbigt XD
Idag var klassen och lite från min enhet i Trelleborg :D vi tänkte åka skridsko men man kunde inte hyra så man kunde inte åka om man inte tog med sig egna men när läraren gick så åkte vi med skorna XD de var kul ;p Vi bowlade och det var svårt men kul, har ont i hela högra armen för kloten var så tunga så jag tappade dom bakåt några gånger men tur så hamnade dom inte på någon XD hahhaa..
Efter de åkte vi hem och sen var jag med min Älskling! :) Vi snackade mest & sen skulle han på utvecklingssamtal så jag var hemma hos han så länge och kollade på vänner som är kul :D Sen skjutsade Carina "hans mamma" mig hem :) Min dag de :D(L)


Jag älskar min pojkvän så otroligt mkt.
Han är det bästa i mitt liv och kommer alltid vara, han lyser upp min dag efter varje dag som går.
Jag kan inte förklara hur mycket han betyder för mig, han är lixom hela mitt liv!
Varje sekund & minut saknar jag han och vill vara med han 24/7
Jag kan berätta allt för han och han förstår mig som ingen annan gör
Bästa dagen i mitt liv var när det blev vi för första gången, det är ett tag sen men minns det som igår. 13/10-08
Jag hoppas du vet hur mycket du betyder för mig!(L)
Han är helt klart bäst!
Jag älskar dig! (L)


En gammal söt bild på Ludwig som jag hittade på min data! XD

Kommentarer
Postat av: Ludwig

awwwwwww gummaaaaan... (L)

Du är det bästa som hänt mig.

Att bara ligga med dig i sängen o hålla om dig är det bästa jag vet!

Du betyder mer än ALLT för mig och du har räddat mitt liv så många gånger!

det finns inget mer betydelsefullt för mig än DU.

Saknar dig bara vi inte är i samma rum :O

Jag älskar dig mer än ord kan beskriva (L)

Om jag skulle berättat alla mina känslor för dig så skulle de blivit en hel jävla bibel :O

Så därför avslutar jag med, Jag älskar dig, du är mitt allt, jag vill aldrig mer förlora dig, denna gången ska vi lösa allt.

Du är min soulmate.

Fyfan.. måste säga det igen.. JAG ÄLSKAR DIG! (L)

puss på dig gumman. <3

Förresten, mkt mkt mkt mkt vacker bild O.o

typ 4 år gammal bara :O <3

2010-11-17 @ 20:53:06
Postat av: Sofia Persson

haha du e så sööt!(L)

håller med om allt bby!

Bilden är mycket söt! :O<3

2010-11-17 @ 21:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0