Idag är det fredag och det är gött!

Idag är det fredag och det är gött!
Idag har jag typ bara haft 1 lektion kan man väll säga ? ;) mycket skönt. Efter skolan gick jag & Elin o köpte pizza :D mycket god ;p hahah och vi fick 20 kr rabatt ;) Sen när vi skulle gå tillbaka till skolan så blev vi nästan överkörda av en ambulans som körde skit fort! XD hahah..
Igår var jag med Ludwig och vi kollade på en dålig film :o och åt något riktigt gott som jag älskar :p något med choklad o sånt ;D hihi sen mötte vi Elin & hennes kille på stationen så jag och Elin åkte hem med tåget.
Nu sitter jag här och gör inte så mycket ;p Man kan inte ta tåget till malmö eller någon station mellan rydsgård och malmö :( Dom ska bygga och hålla på med tågen eller något. jobbigt!
Ska fortsätta göra det jag gör ;) puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0