Har tappat min mobil!! :'(

Jag har tappat min mobil någonstans jag inte vet var!! :'( Jag hade den imorse och sen la jag den i min tröja som har ficka och sen tog jag på mig min jacka & gick till bussen och jag skulle ta upp den direkt efter jag hade satt mig men den var inte där :s jag tänkte att jag hade lagt den någonstans där hemma som jag inte kom ihåg iheller :s kom till skolan och kom hem typ 5 för bussen var jätte sen idag för det är jätte mycket snö. Letade överallt här hemma efter min mobil men hittade den ingenstans, jag ringde och skulle se om jag hörde men nej :s Sen gick jag ut och letade fast det är ju snö överallt så såg inget :( skit tråkigt och hatar detta!!! Får ha en annan gammal mobil vi har och pappa har nyss beställt ett nytt simkort. Blir så sjukt arg!! :s Jag ringde innan och då tutade det upptaget och innan ingenting, kommer ringa tills någon svarar! + jag har fullt med bilder och sms o sånt :'( & jag älskade verkligen den mobilen, la ner 2000 kr på den och har haft den i 3 månader..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0