Farsdag!

Hejhej :)
Idag har jag varit själv hemma typ hela dagen för alla var i Tomelilla i bo ohlsson och handlade men jag följde inte med för jag hatar de stället :o Annars hade jag typ gjort pannkakor och suttit vid datan o tvn ;p
Idag är det farsdag och jag & min syster gav pappa ett öl glas som min syster hade handlat XD
Imorgon är det måndag och skola igen.. fast slipper gå i skola på tisdag och onsdag för vi ska se teater och bowla ena dagen XD kulkul ;p Ska nog vara med Ludwig efter skolan imorgon :)
Nu ska jag kolla runt lite ;) puss(L)

Kommentarer
Postat av: Inte Ludwig iaf

du e söt och jag älskar dig :) (L)

2010-11-14 @ 20:37:56
Postat av: Inte Sofia iaf

ts du är sötare och jag älskar dig med :)(L)

2010-11-14 @ 20:39:29
Postat av: Absolut INTE Ludwig iaf!

jag vill att du ska komma hit nu för jag saknar dig fruktansvärt mkt :( <3

2010-11-14 @ 20:41:56
Postat av: Inte Sofia.

Jag kommer imorgon bby & jag saknar dig med <3<3

2010-11-14 @ 20:54:08
Postat av: Kaaaaaaaaaaaaaanske Ludwig :Y

Bra älskosaurus-rex :)

Jag ska puss apå ditt gäddhäng :D <3

2010-11-14 @ 20:56:15
Postat av: Absolut inte sofia

Okej O.O

2010-11-14 @ 20:58:01
Postat av: Ludwig Robertsson,

Jag älskar dig mer än några ord någonsin kan beskriva.

Du räddade mitt liv 13/10-08 när allt var som sämst.

Sen dess har vi gjort slut o blivit tsm massa gånger.

För några månader sen gjorde vi slut igen och jag föll tbx till det mörker som kontrollerade mig.

Jag började med mkt skit och såg ingen anledning att leva..

men än en gång så räddade du mitt liv.

jag är så tacksam att du finns här för mig,

Vill inte leva utan dig.

jag kan prata om allt med dig, även om du inte alltid förstår hur jag menar eller känner men du stöttar mig ALLTID.

ville bara att du skulle veta..

Jag Älskar Dig! (L)

Sofia Ellinor Persson (L) Kim Ludwig Theodor Robertsson, Nu och föralltid. <3333

2010-11-14 @ 23:51:51
Postat av: Sofia Persson

auww hjärtat (L)

Jag finns ALLTID här för dig ska du veta, vad som än händer<3

Jag älskar dig nu & föralltid! (L)

2010-11-15 @ 21:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0