Dagen i Ystad!

Har kommit ut från duschen nyss och sitter här nu :)
fyfan vad jag har haft kul idag! :D tack vare Elin, Nicole & Monali :)(L)
Jag & Elin fick gå till Rydsgård och vi tog tåget 13:47 istället :) När vi kom till Ystad så åt vi på Max först för vi var hungriga och sen när vi skulle mot bowlingen så ville Monali in i alla klädes affärer så vi gjorde det XD sen skulle vi bowla men det gjorde vi aldrig för dom hade inte öppet :( men vi sprang säkert runt i en halvtimme och letade efter bowlingen XD men frågade tillslut en gubbe ;p haha.. så vi gick tillbaka till max och köpte lite till XD jag köpte en äpplepaj och den var helt ok men väldigt varm så brännde mig några gånger XD Vi snackade oxå om lite privata tjej saker ;) hihi.. Sen gick vi ut en sväng till och sen in på Max igen XD haha.. Jag & Nicole sprang till Coop för att jag ville ha Ben & Jerry glass och Elin & Monali köpte en glass på Max ;p Sen gick vi till pressbryån för Nicole skulle handla kaka till sin mamma XD sen hoppade vi på tåget och nu e jag hemma :D mycket rolig dag på Max XD(L) Ska göras om på fredag för då ska Elin & Monali handla julklappar :D
Puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0