Bjuder på en gullig bild! (L)

Haft nu utvecklingssamtal och det gick bra men sjukt jobbigt! det gick precis som jag tänkte det skulle gå ;p
Sitter nu & lyssnar på musik och msn såklart :)
Men ska träna lite på matten som jag måste kunna till imorgon, suger i skolan så måste skärpa mig nu!
Pappa letade upp källförteckningen åt mig nyss ;D hihi så har gjort klart mitt arbete i NO så det ska bara lämnas in ;)
Hahah jag hade inte 4 lektioner idag ;) bara 2 :o På svenskan hade vi inget att göra så vi gick och kollade på fotboll, vår skola spelade mot en annan skola, & vi slapp idrott för dom spelade fotboll :) På SOn pratade vi bara om nyheter och på tyskan skrev vi bara ner saker :) lyynt!
puss (L)

Bjuder på en gullig bild! :)(L)

Kommentarer
Postat av: Ludwig

Gulligt :) <3

2010-11-10 @ 20:31:57
Postat av: Beatrice

ni är sjukt söta tsm ! <3

2010-11-11 @ 18:36:01
URL: http://beaaabus.blogg.se/
Postat av: Sofia Persson

Tack tack :)<3

2010-11-12 @ 14:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0