Älska låten!

Sitter och lyssnar på musik och innan gjorde jag pannkakor :D mycket gott!
Jag slapp min tyska idag för min lärare skulle åka med hennes klass någonstans så det var skit bra! :) Slutade tpy 1 men fick vänta på bussen till kvart i 3 så jag & Elin satt vid datorn som vanligt och sen träffade vi Luddepudde :)(L)
Men nä vad jag HATAR snön :( verkar som det bara är jag som gör de :O alla e helt glada att den har kommit och jag hatar det, speciellt när dom kastar snöbollar i skolan! de gjorde dom idag men dom är bara omogna som gör de.
Nu ska jag fortsätta lyssna på underbara låtar sen ska jag nog sätta mig vid tvn :) puss (L)

Älskar verkligen denna låt! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0