Åker strax!

Kom hem från skolan halv 4 idag och sitter här nu :D
Har inte sovit en endaste timme inatt :s sjukt! jag tänkte gå och lägga mig 10 så låg jag i sängen i 2 timmar men det gick inte :s så smsade jag med Ludwig till kl 1 på natten, sen försökte jag igen men det gick inte iheller :s så smsade med Ludwig lite till XD hahah.. sen låg jag bara i sängen i typ 3 timmar så är sjukt trött nu :( Och snart ska jag & mamma åka till Ystad till ÖP (skola) och gå runt och kolla på skolan för jag kanske ska gå där sen och min syster ska stå och sälja så träffar henne och några från klassen och skolan :)
Efter skolan idag gjorde jag rispuffar med choklad som Ludwig lärt mig ;D hihi men har inte smakat dom än för dom är i kylen.
Nu ska jag göra mig i ordning sen åker vi :) puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0